اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 2 نوامبر 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 2 نوامبر 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • انتظار می رود ترامپ، آقای پاول را بعنوان ریاست جدید فدرال رزرو منتصب نماید.
    • شاخص pmi تولید بریتانیا بالاتر از انتظارات ظاهر شد
    • تصمیم نرخ بهره بانک مرکزی انگلستان امروز زیر ذره بین بازارها

    اغلب بازارها دیروز جانبی معامله شدند و بازارهای دارایی و سهام جهانی پس از آنکه نشست fomc که نسبتا بدون اثر بود تحت الشعاع گزارش های مربوط به ریاست بعدی فدرال رزرو قرار گرفت، جهت خاصی را برای حرکتش اختیار نکرد. در بازار ارزی، دلار بر سر گزارش هایی درباره اینکه که انتظار می رود رییس جمهور ترامپ، جرومی پاول را بعنوان ریاست جدید فدرال رزرو انتصاب می کند همراه با نرخ بازدهی اوراق قرضه کاهش یافت.
    تصمیم ریاست فدرال رزرو باید امروز رسمی شود، همراه با انتشار طرح اصلاح مالیاتی که دیروز بتاخیر افتاد. در وضعیت کنونی، از آنجایی که سخنرانی اخیر و تصمیمات مربوط به سیاست پولی اش نسبتا مشابه ژانت یلن بوده است، پاول بعنوان ریاست فدرال رزرو در نظر گرفته شده است.
    دلار از باقی ارزها عقب تر بودها ست، و معامله گران موسسه بارکلیز اگر انتخاب پاول تایید شود، انتظار رسمی تصمیم این تصمیم را ندارند که واکنش امروز بازار را باعث شود. با این وجود، اگر جان تیلور نامزد قایم مقام فدرال رزرو شود، این واکنش بازار متمایل به تمایلات صعود نرخ بهره خواهد شد.
    در بیانیه ماه نوامبر fomc، این کمیته اشاره کرد که اختلالت ناشی از طوفان گذرا هستند و چشم نداز اقتصادی هنوز افزایش تدریجی در نرخ بهره فدرال رزو تضمین می کند.
    در داده های بریتانیا، شاخص pmi تولید بالاتر از انتظارات ظاهر شد (56.3 در برابر 55.9 مورد انتظار) و دیروز صبح بر لحن تقاضای پوند افزود. هرچند، پس از آنکه ماکل فالون وزیر دفاع استعفای خود را اعلام کرد، این لفاظی برعکس شد، و این پیش از تصمیم نرخ بهره بانک مرکزی انگلستان که امروز است بر روی پوند فشار نزولی وارد آورد.
    تصمیم نرخ بهره بانک مرکزی انگلستان در اواسط روز توجه بازارها را بخود اختصاص خواهد داد، که باندازه وسیعی انتظار می رود نرخ بهره را 25 واحد پایه، یعنی تا 0.5% افزایش دهد. کمیته سیاست پولی (mpc) احتمالا داده های بدون جهت اخیر را بعنوان حمایتی برای افزایش نرخ بهره ماه نوامبر در نظر بگیرد، و بر سر نیاز برای افزایش دوباره نرخ بهره ارتباط برقرار نماید. هرچند بخش تحقیقات بارکلیز انتظار ندارد که داده ها در ماههای پیش رو باندازه کافی قوی باشند که از افزایش دوباره نرخ بهره در سال 2018 حمایت بعمل آورد.
    در این دیدگاه، اختلاف دیدگاه بصورت 7 به 2 (از 9 رای) ریسک دو طرفه را برای این ارز بارمغان می آورد بهمراه هرچیزی که احتمال کمتری دارد تا بر روی ارزش پوند فشار نزولی وارد آورد و برعکس.
    معامله گران موسسه بارکلیز حمایت کوتاه مدت پوند/دلار را در 1.3240 می بینند که پیش از 1.3070 و 1.3000 قرار دارد، بهمراه 1.3440 و 1.3500 که بعنوان مقاومت در نظر گرفته می شوند. حمایت یورو/پوند در 0.8735 قرار دارد بهمراه مقاومتی که در 0.8830-0.8800 و پیش از 20-0.8900 قرار دارد.
پردازش ...
X