اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 24 جولای 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 24 جولای 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • رالی یورو در پایان هفته گذشته پیرو نشست روز پنجشنبه ECB
    • ادامه گزارشات بدون جهت درباره Brexit در هفته گذشته
    • تمرکز این هفته بازار بر روی FOMC و بریتانیا و GDP ایالات متحده

    پس از آنکه ECB، در نشست پنج شنبه گذشته، اشاره کرد که سیاست این بانک در پاییز بررسی خواهد شد و بطور وسیعی دیدگاه خود را درباره تورم و رشد حفظ نمود، EURUSD به بالاترین سطح در تقریبا دو سال گذشته دست یافت. رالی EURUSD در روز جمعه ادامه یافت اما ما ممکن است شاهد مقداری بسته شدن معاملات برای برداشت سود در معاملات خرید EURUSD پیش از نشست روز چهارشنبه FOMC باشیم.
    سخنرانی مهم بعدی دراگی ممکن است در Jackson Hole باشد، که در 26-24 آگوست برگزار خواهد شد، با اینحال شرکت ایشان در این نشست هنوز تایید نشده است.
    پس از ادامه گزارشات بدون جهت درباره Brexit، هفته گذشته بر سر وضعیت شکننده Brexit بهمراه تمرکز بر روی دوره/توافق گذرا با لحنی مثبت تر به پایان شد.
    معامله گران موسسه بارکلیز حمایتی در محدوده 50-1.2930 را پیش بینی می کنند، که پیش از 1.2800 و 1.2585 قرار دارد، بهمراه مقاومتی در 1.3030 که پیش از 1.3100 قرار دارد. EURGBP حایتی کوتاه مدت در 0.8900 و 0.8815 دارد بهمراه 0.9000 که در نقش یک مقاومت شفاف و واضح عمل می کند.
    پیش از نشست ماه جولای FOMC در روز چهارشنبه، بازارها در بها دادن به سیاست انقباضی اضافه Fed مقاومت می کنند، که این ریسک هایی برای برگشت دلار و اینکه آیا Fed باید بر تعهدش نسبت به عادی سازی سیاست خود تصریح نماید را موجب می شود. با توجه به اینکه FOMC بین هر بخشی از برنامه های خود را برای عادی سازی ترازنامه ارتباط برقرار کرده است، این ممکن است باعث منفعت بردن از شرایط بازارهای مالی جهت اعلام آغاز اجرای این برنامه در نشست ماه جولای، پیش از پیش بینی این موسسه برای آغاز ماه سپتامبر باشد.
پردازش ...
X