اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 21 ژوئن 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 21 ژوئن 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • تشکیل کف بعد از انتخابات در GBPUSD پس از سخنرانی کارنی
    • قدرت گرفتن دلار بر سر توضیحات ارایه شده توسط سخنرانان Fed
    • سخنرانی ملکه ریز ذره بین بازار امروز

    سهم های آسیایی در حالیکه نفت خام بر سر یک نگرانی درباره ادامه اشباع عرضه جهانی کاهش یافت، برگشت نزولی انجام داد. در همین حال در بازار ارزی، GBPUSD کف های جدید پس از انتخابات را پس از توضیحات متمایل به کاهش نرخ بهره از سوی مارک کارنی ریاست BoE در سخنرانی خود در ضیافت شام مجلس تشکیل داد.
    کارنی لحن متمایل به افزایش نرخ بهره خود که در نشست هفته گذشته MPC رخ داده بود را عکس نمود، جایی که سه عضو رای به یک افزایش در نرخ بهره بانکی داده بودند. کارنی عنوان کرد که "اکنون زمانی نیست که نرخ بهره را بالا ببریم..." که در راستای این دیدگاه موسسه بارکلیز می باشد که MPC تا پایان 2018 منتظر خواهد ماند.
    پوند با سقوط 0.7 درصدی در برابر دلار تا پایین ترین سطح از آوریل سال جاری به این سو واکنش تندی از خود نشان داد و نزول خود را پس از تیترهای خبری درباره کاهش احتمالی رتبه اعتباری بریتانیا توسط S&P پیش از Brexit امتداد بخشید.
    کاهش GBPUSD بر سر قوت گرفتن ارزش دلار تشدید بیشتری یافت، پیرو توضیحات ارایه شده توسط سخنرانان Fed که نشان دهنده این هستند نرخ های پایین بهره در ایالات متحده کمتر از مقدار ایده آل برای مقابله با بحران های آتی و برای ثبات اقتصاد می باشد.
    معامله گران این موسسه حمایت کوتاه مدت برای GBPUSD را در 1.2500 می بینند، بهمراه مقاومت در 1.2830 و 1.2950. در همین حال، EURGBP به معاملات خود در محدوده 0.8720-0.8870 ادامه می دهد.
    تمرکز امروز بازار بر سخنرانی تاخیر خورده ملکه می باشد که قرار بود ساعت 11:30 دقیقه صبح برگزار شود، که انتظار می رود در آن اهداف پارلمان را پیش از رای گیری در مجلس عوام در هفته آینده مشخص نماید.
پردازش ...
X