اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 20 ژوئن 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 20 ژوئن 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • بازارهای دارایی و سهام اروپایی پس از نتیجه انتخابات فرانسه، هفته جدید را در قیمت بالاتری شروع کردند، آرام شدن نگرانی های سرمایه گذار با تعهد قوی ماکرون
    • گفتگوهای Brexit در بروکسل در جریان است، لحنی سازنده در این گفتگوها رخ داده است
    • سخنرانی صبح امروز کارنی در ساختمان مجلس

    اغلب بازارها دیروز را در روند جانبی قدرتمندی معامله کردند؛ بخصوص بازارهای دارایی و سهام اروپا پیرو انتشار نتیجه انتخابات پارلمانی در فرانسه طی آخر هفته گذشته. از آنجایی که توضیحات ارایه شده از سوی دادلی و اوانس از مقامات Fed به اندازه زیادی همدیگر را خنثی کردند، دلار در طول شب گذشته باثبات رفتار کرد.
    اوانس اهمیت مشاهده سطح تورم هدف را پیش از افزایش نرخ بهره بالا برد، در حالیکه دادلی عنوان کرد که یک یک بازار نیروی کار ضعیف باید به افزایش تورم کمک کند.
    گفتگوهای Brexit در نهایت دیروز در بروکسل شروع شد و مرحله اول گفتگوها بر روی مراحل خروج بریتانیا متمرکز خواهد بود. مایکل بارنر، مذاکره کننده ارشد، و دیوید دیویس، طرف بریتانایی اش، بر روی این موضوع تاکید داشتند می توان به یک توافق برای خروج دست یافت.
    در حالیکه دیویس ابتدا به ساکن خواهان این بود دو رشته از مذاکرات بطور موازی برگزار شود، بریتانیا اکنون اذعان داشت تا شرایط خروج را پیش از آغاز هرگونه گفتگویی درباره توافق تجاری آتی حل و فصل کنیم.
    GBPUSD با معاملات داخل محدوده ای فعلا درون ناحیه قبل از انتخابات 1.2635-1.2680 باقی مانده و حجم معاملات نسبتا سبک بوده است.
    در حالیکه نگرانی های سرمایه گذار درباره سیاست اروپا بر جای خود باقیست، با توجه به نتایج دوستانه بازار از انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری سال جاری، تمرکز از فرانسه برداشته شده و به جای دیگری رفته است. تعهد قدرتمند ماکرون به این معناست که ممکن است در زمانی نسبتا زود یک اقدام در راستای سیاست مستحکم داخلی در فرانسه وجود داشته باشد. اصلاح بازار نیروی کار - از جمله ساده سازی کد نیروی کار – باید از طریق یک فرآیند ردگیری سریع به تصویب برسد و
    می تواند پیش از پایان سپتامبر مورد تایید قرار بگیرد.
پردازش ...
X