اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 15 ژوئن 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 15 ژوئن 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • افزایش نرخ بهره توسط Fed و ارایه برنامه برای کاهش ترازنامه
    • بالا ماندن نوسان سیاسی در بریتانیا، اما نشان دادن انعطاف از سوی بازار اشتغال
    • بطور وسیعی انتظار می رود BoE سیاست پولی خود را در نشست امروز بدون تغییر نگاه دارد

    Fed نرخ بهره را طبق انتظار به میزان 25 واحد درصد افزایش داد و همچنان شکنندگی تورم را در حالیکه بواسطه عوامل گذرا تحت تاثیر قرار می گیرد می بیند. سهام ایالات متحده پیرو اعلامیه ای که صبح امروز بازارهای آسیایی را تغذیه کردند، به آرامی سقوط نمودند.
    تورم ایالات متحده در ماه می ضعیف تر از انتظار ظاهر شد، یعنی در نرخ 1.9% سالیانه – پایین تر از 2.2% در ماه آوریل – که باعث یک سقوط در دلار و نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری تا 2.13% گردید. هرچند، دلار نزول های خود پیرو نشست FOMC را احیا کرد و روز خود را تا حد زیادی بدون تغییر به پایان رساند.
    علاوه بر بالا بردن نرخ بهره، Fed یک برنامه با جزییات را برای کاهش ترازنامه پیش رو مطرح کرد و هنوز هم پیش بینی می کند یک افزایش نرخ بهره دیگر در سال جاری و سه نوبت افزای نرخ بهره در سال 2018 داشته باشند.
    بخش نحقیقات بارکلیز همچنان این دیدگاه را حفظ کرده است که Fed کاهش های ترازنامه را در ماه سپتامبر آغاز خواهد نمود و یک افزایش نرخ بهره دیگر را در ماه دسامبر در صورتی که تورم تثبیت شود پیش بینی می کند.
    در همین حال، بهای نفت خام پس از آنکه داده های هفتگی DOE یک افزایش دیگر در ذخایر سوخت خودرو را نشان داد، بیش از 3% کاهش یافت تا به پایین ترین سطح از نوامبرگذشته دست یابد.
    در بریتانیا، نوسان سیاسی بالا مانده است اما اینطور بنظر می رسد نخست وزیر می فعلا رهبر حزب محافظه کار باقی می ماند. GBPUSD پیرو تیترهای آشتی جویانه تر درباره یک توافق محافظه کاران – دموکرات ها و تمایلات کمتر Brexit تقویت شد اما افزایش ها بعد از انتشار بیانیه FOMC خنثی شده و کاهش یافتند.
    بازار اشتغال در ماه آوریل از انجاییکه نرخ بیکاری بدون تغییر و 4.6% منتشر شد و ایجاد کار مثبت ادامه یافت به نشان دادن انعطاف خود ادامه داد. هرچند، رشد دستمزد اسمی تا 2.1% سه ماهه در مقیاس سالانه کاهش یافت که منتج به رشد واقعی منفی دستمزد برابر با 0.7%- سه ماهه در مقیاس سالانه شد.
    در نشست امروز کمیته MPC بانک مرکزی انگلستان انتظار می رود تنظیمات سیاست پولی بدون تغییر باقی بمانند. کریستین فوربس از آنجاییکه در ماه می با عدم تغییر در سیاست پولی مخالفت نمود و رای به یک افزایش 25 واحد درصدی نرخ بهره در آخرین نشست، احتمالا این نوبت نیز همین کار را خواهد نمود، که این نتیجه اش رای گیری 1-7 خواهد بود. (شارلوت هاگ که اخیرا جایگزین شده است، هنوز تشریفات مربوطه انجام نگرفته است).
پردازش ...
X