اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 29 جولای 2022 (امروز)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 29 جولای 2022 (امروز)

    پس از برآورد ناامیدکننده‌ای در مورد رشد اقتصادی، ارزش سهام ایالات متحده دچار نوسان شد و دورنمای کاهش تدریجی رشد اقتصادی از سوی فدرال رزرو را مخدوش کرد. تولید ناخالص داخلی ایالات متحده با نرخ سالانه 0.9 درصد کاهش یافت که اقتصاد را در رمسیر کود تکنیکال قرار داد. مصرف شخصی 1.0 درصد رشد کرد که نسبت به سه ماهه اول کاهش داشت.

    در نتیجه، بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده به زیر 2.7 درصد رسید که پایین‌ترین سطح از ماه آوریل است. بازدهی 2 ساله با بیش از 20 واحد کاهش، به 2.89 درصد رسید.

    در همین حال، پاول، رئیس فدرال رزرو، در نشست دیروز گمانه‌زنی‌ها درباره رکود در آمریکا را رد کرد. نرخ وام مسکن ایالات متحده برای وام های 30 ساله برای اولین بار در یک ماه گذشته، به 5.3٪ کاهش یافت.

    مطالبات اولیه بیکاری در ایالات متحده بار دیگر در هفته منتهی به 23 جولای، به 256،000 کاهش یافت اما همچنان در بالاترین سطح ماه نوامبر باقی مانده است.

    دلار بدون تغییر در 106.5 باقی ماند. با از بین رفتن تأثیر اقدامات کمکی موقت از سوی دولت، تورم آلمان پس از کاهش جزئی در ماه ژوئن، روند صعودی خود را از سر گرفت، و 8.5 درصد نسبت به سال گذشته رشد کرد.

    با افزایش احتمال بروز رکود در ماه جولای، ضریب اطمینان منطقه یورو به پایین‌ترین سطح در 17 ماه گذشته رسید.

    به دنبال تصمیم فدرال رزرو برای افزایش 75 واحدی نرخ بهره، امروز فلزات در بورس فلزات لندن (LME) روند صعودی گسترده‌ای را طی کردند. پس از انقباض دیگری در رشد اقتصادی ایالات متحده که گمانه‌زنی‌هایی را در مورد کاهش بیشتر نرخ ها از سوی فدرال رزرو در ماه سپتامبر را مطرح کرد، این روند صعودی اندکی کاهش یافت.

    بهای روی به 3،095 دلار در هر تن افزایش یافت و سپس، روند صعودی آن به طور پیوسته شدت گرفت و در نهایت، با 3،160 دلار در هر تن بسته شد.

    به همین ترتیب، بهای مس پیش از کاهش و بسته شدن با قیمت 7،762 دلار در هر تن، توانست به سطح مقاومت 7،830 دلار در هر تن برسد.

    بهای آلومینیوم در ساعات معاملاتی نوسان داشت و با 2456 دلار در هر تن بسته شد. ارزش سهام آلومینیوم در بورس فلزات لندن (LME) باز هم کاهش یافت و برای دومین ماه متوالی سقوط کرد تا به 146،350، کمترین میزان در 31 سال گذشته رسید.

    بهای نیکل بین بالاترین و پایین‌ترین قیمت 22،250 دلار در هر تن و 21،500 دلار در هر تن نوسان داشت و سپس، با 21،935 دلار در هر تن بسته شد. تنها سرب با قیمت پایین‌تر 1،997 دلار در هر تن بسته شد.

    پس از اینکه رقم تولید ناخالص داخلی ایالات متحده چشم انداز مربوط به میزان تقاضا را مبهم ساخت، ارزش معاملات آتی نفت دچار نوسان شد. هر بشکه از نفت وست تگزاس و برنت، به ترتیب، با قیمت 98 و 107 دلار معامله می‌شوند.

    به دلیل خوش بینی فدرال رزرو، بهای نقره افزایش یافت و به 19.80 دلار در هر اونس بازگشت. بهای طلا نیز اندکی افزایش یافت، و به 1،754 دلار در هر اونس رسید.




    منبع: سایت pcmfa.trade
پردازش ...
X