اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال فارکس 28 جولای 2022 (امروز)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال فارکس 28 جولای 2022 (امروز)

    آن چه در گزارش امروز می‌خوانید:
    • افزایش 75 واحدی نرخ های فدرال رزرو
    • کاهش ضریب اطمینان مصرف کننده در سراسر اروپا
    • تماس تلفنی بایدن با ژی جینپینگ، رهبر چین

    اخبار بازار:
    • مطابق با انتظارات، مقامات فدرال رزرو به اتفاق آرا، برای دومین ماه متوالی، نرخ بهره را 75 واحد افزایش داده و به دامنه 2.25 تا 2.50 درصد رساند، که چشمگیرترین کاهش در بیش از یک نسل برای مهار تورم فزاینده محسوب می‌شود، اما ممکن است آسیب شدیدی بر پیکره اقتصاد وارد نماید. افزایش فزاینده تورم از ماه ژوئن تا جولای 1.50 درصد، افزایش یافت که بیشترین افزایش از اوایل دهه 1980 است. (بلومبرگ)

    کمیته فدرال بازار باز (FOMC) در بیانیه خود، اذعان می کند که "هزینه ها و تولید کاهش یافته است"، اما همچنین تایید می‌کند که "در ماه های اخیر دستاوردهای شغلی قوی بوده است".

    بازدهی خزانه داری 2 ساله به 32 واحد رسید که بالاتر از بازدهی 10 ساله بود. (بلومبرگ)

    پس از برگزاری نشست، دلار آمریکا در اواخر جلسه معاملات نیویورک، تحت فشار قرار گرفت. شاخص قیمت لحظه‌ای دلار بلومبرگ 0.70% کاهش یافت. ارزش جفت ارز یورو/ دلار آمریکا حدود 0.80% افزایش یافت تا به 1.0221 برسد، در حالی که ارزش جفت ارز پوند/ دلار آمریکا حدود 1% افزای یافت و به بالاترین سطح 1.2186 رسید. (بلومبرگ)

    تیم تحقیقات بارکلیز انتظار دارد که ‌فدرال رزرو نرخ ها را 50 واحد در ماه سپتامبر، و به دنبال آن، 25 واحد در ماه‌های نوامبر و دسامبر افزایش دهد و چرخه صعود در پایان سال با محدوده هدف برای نرخ وجوه 3.25-3.50 درصد به پایان برسد.
    • با تداوم فشارهای تورمی و تاثیر احتمال سهمیه‌بندی گاز در زمستان بر شاخص‌ها، ضریب اطمینان مصرف کنندگان در آلمان، فرانسه و ایتالیا باز هم کاهش یافت. در آلمان، شاخص Gfk برای ماه آگوست بدتر از حد انتظار بود و به 30.6- (پایین‌ترین سطح از زمان شروع بررسی در سال 1991) رسید، در حالی که رقم تجدیدنظر شده مربوط به ماه جولای 27.7- بود. در ایتالیا و فرانسه، شاخص ضریب اطمینان مصرف کننده در ماه جولای، به ترتیب، به 94.8 (ژوئن 98.3) و 80.0 (ژوئن 82.2) کاهش یافت. (بلومبرگ)
    • امروز، قرار است بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، با ژی جینپینگ، رهبر چین، گفتگو کند. این تماس برنامه ریزی شده، اولین تماس این دو نفر از ماه مارس، در مقطعی دشوار برای روابط ایالات متحده و چین انجام خواهد شد، چون نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و چند تن دیگر از مقامات دولتی، قرار است در ماه آینده، سفری به تایوان داشته باشند. تجارت، از جمله تعرفه‌های آمریکا، احتمالاً از موضوعات مهم مورد بحث در این تماس تلفنی خواهد بود. (بلومبرگ)


    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 14:30- اتحادیه اروپا: ضریب اطمینان مصرف کننده
    • 18:00- تولید ناخالص داخلی ایالات متحده
    • 18:00- هزینه مصرف کننده ایالات متحده
    • 18:00- شیلی: انتشار صورتجلسه نشست بانک مرکزی



    منبع: سایت pcmfa.trade
پردازش ...
X