اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 26 جولای 2022 (امروز)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 26 جولای 2022 (امروز)

    پس از آن که سرمایه‌گذاران چشم‌انداز سود شرکت‌ها را در این هفته و همچنین نشست فدرال رزرو در روز چهارشنبه ارزیابی کردند، ارزش سهام ایالات متحده در روز دوشنبه اندکی کاهش یافت.

    بیش از نیمی از شرکت‌های S&P 500 نتایج سود شرکتی خود را در این هفته منتشر می‌کنند که باید به تقویت عملکرد سه ماهه دوم سال 2022 کمک کند.

    داده های مربوط به تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در روز جمعه باید نشان دهد که آیا ایالات متحده وارد رکودی فنی شده است یا خیر. در همین حال، بازارها روی افزایش حداقل 75 واحدی نرخ در این هفته از سوی فدرال رزرو حساب می‌کنند که احتمالاً چشم انداز رشد اقتصادی را بیشتر کاهش می دهد.

    ارزش دلار اندکی کاهش یافت و بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در این مدت به 2.80 درصد رسید.

    ضریب اطمینان تجاری آلمان به پایین‌ترین سطح از روزهای اولیه شیوع همه‌گیری بیماری سقوط کرد و بسیاری از این که اقتصاد در آستانه رکود است، نگران هستند.

    بازارها بار دیگر خود را برای نشست این هفته فدرال رزرو و تأثیر آن بر شرایط اقتصادی جهان آماده کردند. امروز، نوسانات در بورس فلزات لندن (LME) محدود بود، و تنها مس با افزایش قیمت، با 7،479 دلار در هر تن بسته شد.

    بهای آلومینیوم پس از رسیدن به سطح مقاومت 2،480 دلار در هر تن، سطحی که در چند هفته گذشته، برای رسیدن به آن تلاش کرده بود، به روند کاهشی خود ادامه داد. این فلز با قیمت 2،408.50 دلار در هر تن بسته شد.

    بهای نیکل نوسان اندکی داشت و بدون تغییر نسبت به روز گذشته، در 22،228 دلار در هر تن باقی ماند.

    بهای سرب و روی دچار کاهشی جزئی شد و به ترتیب، با 2،004 و 2،985.50 دلار در هر تن بسته شد.

    کاهش ارزش دلار باعث افزایش ارزش معاملات آتی نفت شد، و بهای هر بشکه نفت وست تگزاس و برنت، به ترتیب، به 96 و 105 دلار رسید.

    در نیمه اول روز، بهای طلا و نقره افزایش یافت، اما در نهایت، به ترتیب، به 1،716 و 18.43 دلار در هر اونس سقوط کردند.


    منبع: سایت pcmfa.trade
پردازش ...
X