اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 8 جولای 2022 (امروز)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 8 جولای 2022 (امروز)

    با در نظر گرفتن داده های اقتصادی انعطاف پذیری که امروز منتشر می شود، ارزش سهام ایالات متحده افزایش یافت. مطالبات مستمر بیکاری ایالات متحده در هفته منتهی به 2 جولای به 235000 افزایش یافت که نشان دهنده یک بازار کار قوی است.

    کارت اعتباری همچنان به تسهیل هزینه های مصرف کننده در ایالات متحده ادامه می دهد، چون هزینه ها در ماه ژوئن، 11 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته، در حالی که این میزان در ماه آوریل 13 درصد بوده است.

    نرخ های وام مسکن ایالات متحده بیشترین کاهش هفتگی از سال 2008 را به ثبت رساندند، و در هفته گذشته، از 5.7 درصد به 5.3 درصد کاهش یافت.

    در صورتجلسه کمیته فدرال بازار باز (FOMC)، به ادامه عزم فدرال رزرو برای ادامه افزایش نرخ‌ها، در صورت لزوم، اشاره شده است.

    در انگلستان، بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور، از رهبری حزب کناره گیری کرد و در عین حال، اظهار داشت که تا پاییز، بر مسند نخست وزیری باقی می‌ماند.

    با کاهش ارزش دلار برای اولین بار در 5 روز گذشته، امروز بهای فلزات افزایش داشت. گفته می شود پس از آن که وزارت دارایی چین دولت محلی را برای فروش 1.5 تریلیون یوان اوراق قرضه ویژه در سال 2022 به عنوان ابزاری برای حمایت از بخش زیرساختی اقتصاد ترغیب کرد، فلزات افزایش بهای بیشتری پیدا کردند.

    نیکل بین سود و زیان در نوسان بود، چون مقاومت در سطح 22600 دلار در هر تن، باعث شد تا قیمت این فلز اندکی کاهش یابد و با 21535 دلار در هر تن بسته شود.

    بهای مس افزایش یافت و از پایین ترین قیمت اخیر 7500 دلار در هر تن به 7822.50 دلار در هر تن رسید.

    قلع با افزایش قیمت 5 درصدی، بیشترین سود را تجربه کرد و با 25984 دلار در هر تن بسته شد. بهای آلومینیوم نیز به 2442.50 دلار در هر تن افزایش یافت.

    سرب و روی، به ترتیب، با قیمت بالاتر 1971 و 3110 دلار در هر تن بسته شدند. ارزش معاملات آتی سنگ آهن به بالای 110 دلار در هر تن رسید و امروز به 114.65 دلار در هر تن افزایش یافت.

    در نیمه دوم روز، ارزش معاملات آتی نفت 5 درصد افزایش یافت و نفت وست تگزاس و برنت، به ترتیب، با قیمت 104 و 106 دلار در هر بشکه معامله شدند.

    بهای طلا و نقره نیز، به ترتیب، به 1740 و 19.26 دلار در هر اونس افزایش یافت.



    منبع: سایت pcmfa.trade
پردازش ...
X