اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 6 جولای 2022 (امروز)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 6 جولای 2022 (امروز)

    با بازگشت فعالان بازار از تعطیلات سراسری، و تأثیر ترس از رکود بر احساسات بازار، ارزش سهام ایالات متحده سقوط کرد. ایالات متحده و چین به مذاکرات پیرامون حذف تعرفه‌ بر کالاهای وارداتی ادامه می دهند. با این حال، این روند نتوانست رویکرد غالب را تغییر دهد، چون بسیاری عقیده دارند که تأثیر قابل توجهی بر تورم نخواهد داشت.

    با این حال، در این میان، بر اساس گزارش اقتصاد بلومبرگ، با افزایش نرخ بهره، احتمال رکود در ایالات متحده ظرف یک سال همچنان در حال افزایش است و اکنون به 38 درصد رسیده است.

    ارزش دلار به بالای 106 رسید و بازدهی 10 ساله خزانه داری آمریکا به 2.78 درصد کاهش یافت. در همین حال، به دلیل افزایش کندتر نرخ بهره در سال جاری برای جلوگیری از رکود شدید، ارزش یورو به 1.02، نزدیک به برابری، در برابر دلار سقوط کرد.

    عدم ریسک‌پذیری امروز تشدید شد و کاهش شدیدی در بهای فلزات مشاهده شد. تنها نیکل در طول روز، با قیمت بالاتری معامله شد. در نیمه دوم روز، بهای این فلز صعود کرد، اما تلاش کرد تا از سطح مقاومت 23000 دلار در هر تن در روز گذشته عبور کند و با 22652 دلار در هر تن بسته شد.

    از آنجا که ترس از رکود در بازارها رایج شد، بهای سایر فلزات پایه در طول روز کاهش یافتند.

    قیمت آلومینیوم به سطح حمایت 2380 دلار در هر تن سقوط کرد و با قیمت بالاتر 2392 دلار در هر تن بسته شد. بهای مس کاهش یافت و با کاهش به زیر 7700 دلار در هر تن، به 7670 دلار در هر تن، پایین ترین سطح در دسامبر 2020، رسید.

    بهای سرب پایین آمد تا با 1939 دلار در هر تن بسته شود. زیان روی بسیار بیشتر بود، و با پایین آمدن به زیر 3000 دلار در هر تن، با 2992 دلار در هر تن بسته شد.

    پس از انتشار اخباری مبنی بر این که فولادسازان در چین برای یافتن تدابیری برای تثبیت بازار گرد هم می آیند، بهای سنگ آهن، پس از کاهش‌های متوالی، به 109 دلار در هر تن رسید.

    نفت امروز روند نزولی را دنبال کرد و نفت وست تگزاس و برنت دوباره به سطح 100 دلار در هر بشکه کاهش یافتند. هر بشکه از نفت وست تگزاس اکنون زیر 98 دلار معامله می‌شود.

    طلا زیر قیمت فروخته شد و به پایین ترین سطح مشاهده شده در ماه دسامبر، یعنی 1769 دلار در هر اونس رسید. نقره نیز با 19.22 دلار در هر اونس معامله شد.



    منبع: سایت pcmfa.trade
پردازش ...
X