اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال فارکس 20 ژوئن 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال فارکس 20 ژوئن 2022

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • از دست دادن اکثریت قاطع ماکرون در پارلمان فرانسه
    • تمرکز بر داده های مربوط به تورم
    • اظهارات سخنگویان بانک انگلستان در مورد پوند

    اخبار بازار:
    • ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، اکثریت مطلق خود در پارلمان را در میان ائتلاف مخالفان چپ-سبز و افزایش غیرمنتظره حمایت از حزب راست افراطی در انتخابات پارلمانی دیروز از دست داد. ائتلاف ماکرون 245 کرسی در مجلس به دست آورد که کمتر از 289 کرسی مورد نیاز برای به دست آوردن اکثریت مطلق است. ارزش یورو در ابتدا کاهش یافت، اما از آن زمان به بعد کاهش یافته است.

    این بدان معناست که مکرون در مقایسه با اکثریت مطلقی که از سال 2017 داشت، در 5 سال آینده باید با احزاب دیگر توافق کند (فاینانشال تایمز، بلومبرگ).
    • افزایش چشمگیر ارزش دلار آمریکا با افزایش تقاضا برای این دارایی امن و بازده بالای خزانه داری ایالات متحده (UST) حمایت می شود. با توجه به اینکه در حال حاضر، چندین جلسه کلیدی هیئت کنفرانس (CB) پشت سر گذاشته شده است، احتمالاً در این هفته، با واگرایی عملکرد بازار فارکس روبه‌رو می‌شویم، و توجه بازارها به داده‌های مربوط به فعالیت های اقتصادی، تورم و ارزیابی موازنه رکود تورمی که بانک‌های مرکزی جهان با آن مواجه هستند، معطوف شده است.

    داده‌های مربوط به فعالیت اقتصادی تا حدودی آخرین تحولات مربوط به رشد و تورم را روشن خواهد ساخت: ما انتظار داریم که در نتیجه کاهش درآمد واقعی و تقاضای جهانی ضعیف‌تر، شاخص مدیران خرید (PMI) مربوط به ماه ژوئن بازار نوظهور (EA) اندکی کاهش یابد. در انگلستان، شاخص‌های مدیران خرید، به دنبال سقوط شدید و غیرمنتظره در ماه می، بر دورنمای رشد تاثیر خواهند گذاشت. شاخص مدیران خرید (PMI) اولیه S&P ایالات متحده برای ارزیابی اینکه آیا ترس از رکود به خوبی پایه ریزی شده است یا نه، مهم است. (تحقیقات بارکلیز)
    • پس از رویکرد سختگیرانه بانک انگلستان، تیم تحقیقات بارکلیز اکنون انتظار دارد که بانک دو افزایش 25 واحدی دیگر را در ماه‌های آگوست و سپتامبر انجام دهد، که با وجود خطر افزایش 50 واحدی، افزایش مداوم تورم نشانه‌ای از تعدیل نشان نمی دهد. بانک انگلستان، با وجود تغییر موضع خود با متعهد شدن به "اقدامات اجباری" در صورت نیاز، همچنان نتوانست از پوند حمایت کند، چون پس از افزایش 75 واحدی فدرال رزرو، بازارها پیش از این انتظارات خود در مورد نرخ بهره را افزایش داده اند، در حالی که بانک انگلستان تعهد کامل به مبارزه با تورم نداده است.

    با توجه به افزایش قیمت بازار (افزایش 175 واحدی در پایان سال)، آنها پیش بینی می کنند پوند روند نزولی بیشتری را ادامه دهد، چون بانک انگلستان در این چرخه صعودی پیشتاز است، اما رشد اقتصادی انگلستان با چالش های بیشتری نسبت به همتایان G10 خود مواجه است.

    این هفته، تعداد زیادی از سخنگویان کمیته سیاست گذاری پولی بانک انگلستان دیدگاه‌های خود را ارائه می‌کنند. فعالان بازار سعی خواهند کرد تا ارزیابی کنند که آیا این احتمال وجود دارد که بانک انگلستان با چرخه انقباض خود قاطع تر عمل کند یا خیر. (تحقیقات بارکلیز)

    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • سه شنبه- استرالیا: صورتجلسه نشست بانک ذخائر استرالیا
    • سه شنبه- ایالات متحده: شاخص فروش مسکن موجود
    • چهارشنبه- داده های مربوط به تورم انگلستان
    • پنجشنبه- بانک های مرکزی مصر، فیلیپین، نروژ، ترکیه و مکزیک
    • پنجشنبه- شاخص مدیران خرید منطقه یورو و انگلستان
    • جمعه- شاخص خرده فروشی انگلستان
    • جمعه- شاخص فروش مسکن جدید ایالات متحده
    منبع سایت pcmfa.trade
پردازش ...
X