اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 15 ژوئن 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 15 ژوئن 2022

    در حالی که فعالان بازارها منتشر تصمیم گیری فردای فدرال رزرو هستند، سهام ایالات متحده امروز نوسان داشت. انتظار می رود بانک مرکزی ایالات متحده برای مقابله با تورم بالا، نرخ های خود را به شدت افزایش دهد، و ارقام مربوط به شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) امروز دلیل افزایش مداوم قیمت ها در کوتاه مدت خواهد بود.

    قیمت تولیدکننده در ماه می 10.8 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت. بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در 3.43 درصد تثبیت شد. دلار در حدود 105 معامله می شود.

    در این میان، همچنان که تلاش می شود میزان افزایش دستمزدها با افزایش قیمت‌ها مطابقت داشته باشد، دستمزدهای واقعی انگلستان به بیشترین میزان در حداقل 21 سال اخیر کاهش یافته است. متوسط درآمد واقعی در ماه آوریل بیش از 3.4 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

    این ضعف پایدار بود، اما امروز، به دنبال انتشار داده های ناامیدکننده قیمت های تولید کننده ایالات متحده، قیمت فلزات در بورس فلزات لندن (LME) کاهش یافت.

    قلع برای دومین روز متوالی متحمل ضررهای سنگین شد و ارزش آن تا این هفته 13 درصد کاهش یافت تا با 31093 دلار در هر تن بسته شود.

    با کاهش قیمت فلزات لحیم کاری به پایین‌ترین میزان، نشانه‌هایی وجود دارد که چینی‌ها برای مقابله با این کاهش، تولید خود را به کمتر از 40 درصد ظرفیت طراحی کاهش داده اند.

    آلومینیوم به روند نزولی خود ادامه داد، از سطح حمایت 2600 دلار در هر تن عبور کرد و در پایین ترین سطح ماه نوامبر، با 2570 دلار در هر تن بسته شد.

    قبل از اینکه مس همگام با بقیه فلزات پایه زیر قیمت به فروش برسد، بهای آن به سطح مقاومت 9,380 دلار در هر تن رسید و با 9,230.50 دلار در هر تن بسته شد.

    سرب و روی، به ترتیب، با قیمت 2075.50 و 3596.50 دلار در هر تن بسته شدند.

    امروز با امید به این که افزایش تقاضا برای نفت نگرانی‌ها در مورد تورم را جبران کند، قیمت نفت اندکی افزایش یافت. هر بشکه از نفت وست تگزاس و برنت، به ترتیب، با قیمت 122 و 124 دلار فروخته شدند.

    پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه گازپروم نزدیک به 40 درصد از جریان گاز خود را از طریق خط لوله نورد استریم به دلیل یک مشکل فنی متوقف می کند، قیمت گاز در اروپا بیش از 20 درصد افزایش یافت.

    بهای فلزات گرانبها امروز کاهش یافتند و طلا و نقره، تنها با کاهش متوسط، با 1810 و 20.92 دلار در هر اونس معامله شدند.





    منبع
پردازش ...
X