اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 30 ژانویه 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 30 ژانویه 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • پس از دستور اجرایی ترامپ در منع ورود مسافر از 7 کشور مسلمان به ایالات متحده دلار در ارزش پایین تری معامله شد.
    • آقای Hamon در انتخابات داخلی بعنوان کاندید منتخب حزب سوسیالیست برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری برنده شد.
    • تمرکز این هفته بازار بر روی نشست سیاست گذاری در ایالات متحده، بریتانیا و ژاپن

    دستور اجرایی دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده بری منع ورود مسافران از 7 کشور عمدتا مسلمان به داخل خاک ایالات متحده باعث نوسان بازارها و تمایلات ریسک گریزانه گردید. در بازار ارزی، دلار در بازار پیش از احیای نزول های صورت گرفته از زمان باز شدن بازار لندن، در ارزش پایین تری معامله گردید، بهمراه حرکاتی که رسما به آنها در برابر حرکات جفت ارزهای بازارهای نوظهور اشاره شده است. همچنانکه اولویت های مدیریت اجرایی ترامپ شفاف تر می شود، سیاست های ایالات متحده به جلب توجه بازار ادامه خواهد داد.
    هرچند سیاست های ترامپ همچنان پرنوسان و غیرقابل پیش بینی خواهد بود، معامله گران موسسه بارکلیز فکر می کنند که این احتمال وجود دارد که بازار شروع به صرفنظر کردن از خبرهایی خواهد نمود که بطور مستقیم بر روی اقتصاد ایالات متحده تاثیرگذار نیستند. معامله گران این موسسه مالی دیدگاه قدرتمند بین روزی برای دلار ندارند.
    در فرانسه بنویت هامون انتخابات داخلی حزب سوسیالیست برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را با تقریبا 59% آرا برنده شد، که باعث شکست نخست وزیر سابق مانوئل والس گردید. طبق آخرین نظرسنجی، لی پن در رتبه برتر دور نسخت باقی می ماند، در حالیکه آقایان فیلون و ماکرون هر دو خانم لی پن را در دومین دور شکست خواهند داد.
    در مرکز توجهات این هفته، نشست سیاست گذاری در ایالات متحده، بریتانیا و ژاپن قرار خواهد داشت. هرچند ما انتظار د هیچ تغییر سیاستی را در این نوبت نداریم، دیدگاه بانکهای مرکزی درباره چشم انداز تورم و اشاره به انقباضی شدن سیاست پولی در آینده زیر نظر خواهد بود.
    در نشست FOMC، بخش تحقیقات بارکلیز انتظار تغییری در محدوده هدف برای نرخ بهره فدرال ندارد، اما بیانیه این نشست باید بازتاب دیدگاه افزایشی تری درباره بازارهای نیروی کار باشد. بعلاوه، ما بطور وسیعی همراستا با انتظارات عموم برای گزارش NFP روز جمعه هستیم، که باید به نشان دادن یک بازار نیروی کار قدرتمند ادامه دهد.
    بخش تحقیقات بارکلیز همچنان اینطور فکر می کند که بانک مرکزی ژاپن همراستا با انتظارات فعلا منتظر خواهد بود. در همین حال در بریتانیا، بخش تحقیقات بارکلیز انتظار تغییری در سیاست پولی را ندارد و MPC بهتر است بر روی پیش بینی های کلان اقتصادی منتشر شده در گزارش تورم متمرکز شوند، که ممکن است شامل تجدیدنظرهای رو به بالا باشد.
پردازش ...
X