اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال فارکس 29 آوریل 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال فارکس 29 آوریل 2022

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • انتشار داده های مربوط به ایالات متحده و اروپا
    • کاهش ارزش جفت ارز یورو/ دلار آمریکا به 1.0472
    • افزایش نرخ های ریکسبانک سوئد

    اخبار بازار:
    • در روزهای آینده، داده هایی از ایالات متحده و اروپا منتشر می شود. هزینه مصرف شخصی (PCE) ایالات متحده باید با شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) مطابقت داشته باشد؛ شاخص قیمت مصرف کننده کل کالاها به 6.8٪ نسبت به سال گذشته رسید، که عمدتاً قیمت مواد غذایی و انرژی، و افزایش 5.4٪ کالاهای غیرخوراکی نسبت به سال گذشته بود. برآوردهای بالای شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در ماه آوریل برای منطقه یورو ممکن است بازارهای پول را ترغیب کند که قیمتی بیش از افزایش 75 واحدی فعلی در سال جاری داشته باشند و باعث کاهش ارزش یورو شوند.

    امروز جلسه بانک مرکزی روسیه برگزار می شود، و تیم تحقیقاتی ما انتظار دارد که با توجه به اینکه ارزش جفت ارز یورو/ روبل به زیر 80 رسیده است، آنها نرخ بهره را 200 واحد کاهش دهند. کاهش نرخ ها از سوی بانک مرکزی روسیه همچنین می‌تواند نشان دهد که این بانک نگران درآمد روسیه از تجارت کالا نیست (تحقیقات بارکلیز)
    • دیروز، ارزش جفت ارز یورو/ دلار آمریکا به روند کاهشی خود ادامه داد و این جفت ارز در پایین ترین سطح 1.0472 معامله شد. آیا کاهش ارزش این جفت ارز ادامه خواهد داشت؟ به غیر از جنبه های فنی، تیم تحقیقاتی ما فکر می کند که بازار در تلاش است تا احتمال شوک طولانی مدت وارده به روند رشد ناشی از سیاست های کرونایی چین و اختلال احتمالی در جریان گاز طبیعی از روسیه به اروپا را ارزیابی کند (تحقیقات بارکلیز)
    • دیروز، ریکسبانک برخلاف اتفاق نظر بازار نرخ‌ها را تا 25 واحد افزایش داد. پیش بینی آن حاکی از حرکت تدریجی به زیر 2 درصد در سال 2025 است. ما انتظار داریم که تا پایان سال 2023، افزایش هایی با 25 واحد در هر جلسه داشته باشیم تا به 1.75 درصد برسد. ما انتظار افزایش ارزش بیشتر کرون سوئد را داریم، مگر اینکه رشد منطقه یورو به دلیل مسائل مربوط به عرضه گاز روسیه یا شیوع بیماری کووید-19 در چین دچار اختلال شود.


    تیم تحقیقاتی ما انتظار دارد که سودهای کوتاه مدت کرون سوئد احتمالاً با خطرات رشد اروپا ناشی از عرضه گاز روسیه و شیوع بیماری کووید-19 در چین محدود شود.

    با این حال، کرون سوئد یکی از حساس‌ترین ارزها نسبت به رشد اروپا است؛ بنابراین، احتمالاً به شدت تحت تأثیر نگرانی از وضعیت عرضه گاز روسیه و شیوع بیماری کووید-19 در چین، قرار خواهد گرفت (تحقیقات بارکلیز)
    • چین اعلام کرده است که از سیاست صفر خود در مورد کووید عقب نشینی نخواهد کرد و یکی از مقامات ارشد بهداشتی حتی گفته است که عملکرد مقامات برای ایمن سازی افراد بیشتر باید حتی سریعتر و قوی تر نیز باشد. با این حال، این مسئله به این معنی نیست که محدودیت های کرونایی باید در تمام شهرها اجرا شوند (بلومبرگ)

    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 15:00- روسیه: نرخ حراج یک هفته ای (تحقیقات بارکلیز: 15.00%، اتفاق نظر: 15.00%)
    • 22:30- کلمبیا: نرخ وام شبانه (تحقیقات بارکلیز: 6.00%)
    • 12:30- اتحادیه اروپا: M3 (تحقیقات بارکلیز: 6.2% نسبت به سال گذشته، اتفاق نظر: 6.2% نسبت به سال گذشته)
    • 12:30- اتحادیه اروپا: وام به بخش خصوصی
    • 13:30- اتحادیه اروپا: شاخص هماهنگ قیمت مصرف کننده (تحقیقات بارکلیز: 0.4% نسبت به ماه گذشته، 7.2% نسبت به سال گذشته/ اتفاق نظر: 0.5% نسبت به ماه گذشته، 7.5% نسبت به سال گذشته)
    • 13:30- اتحادیه اروپا: شاخص هماهنگ قیمت مصرف کننده کالاهای غیرخوراکی مرکز آمار اروپا (تحقیقات بارکلیز: 0.1% نسبت به ماه گذشته، 6.0% نسبت به سال گذشته/ اتفاق نظر: 3.1% نسبت به سال گذشته)
    • 13:30- اتحادیه اروپا: تولید ناخالص داخلی (تحقیقات بارکلیز: 0.1% نسبت به سه ماهه گذشته، اتفاق نظر: 0.3% نسبت به سه ماهه گذشته)
    • 17:00- ایالات متحده: درآمد شخصی (تحقیقات بارکلیز: 0.3% نسبت به ماه گذشته، اتفاق نظر: 0.4% نسبت به ماه گذشته)
    • 17:00- - ایالات متحده: هزینه شخصی (تحقیقات بارکلیز: 0.7% نسبت به ماه گذشته، اتفاق نظر: 0.6% نسبت به ماه گذشته)
    • 17:00- ایالات متحده: شاخص هزینه مصرف شخصی (تحقیقات باکلیز: 1.0% نسبت به ماه گذشته، 6.6% نسبت به سال گذشته/ اتفاق نظر: 0.9% نسبت به ماه گذشته، 6.7% نسبت به سال گذشته)
    • 17:00- ایالات متحده: شاخص هزینه مصرف شخصی برای کالاهای غیرخوراکی (تحقیقات بارکلیز: 0.4% نسبت به ماه گذشته، 5.3% نسبت به سال گذشته/ اتفاق نظر: 0.3% نسبت به ماه گذشته، 5.3% نسبت به سال گذشته)

    منبع
پردازش ...
X