اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 20 ژانویه 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 20 ژانویه 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • در طول شب گذشته در حالیکه دلار ضعف نشان می دهد، سهام آسیایی در جهت خاصی معامله نمی شد.
    • ECB نرخ بهره را طبق انتظار تغییری نداد
    • نگاه بازارها به مراسم تحلیف ریاست جمهوری دونالد ترامپ

    پیرو عملکرد ضعیف بازارهای سهام اروپا و آمریکا، بازار سهام آسیایی در طول شب گذشته جهت خاصی نداشت. دلار پس از توضیحات خانم یلن که لحن تهاجمی کمتری داشت ضعیف شد (در مقایسه با سخنرانی ایشان در روز چهارشنبه)
    خانم یلن توضیح دادند که رشد اقتصادی "بعید به نظر می رسد در کوتاه مدت افزایش یابد". ایشان توضیح دادند که Fed حامی جلوگیری از رشد تورم نیست و اینکه ایشان این وضعیت را از روی احتیاط در نظر می گرند تا موضع سیاست پولی را در طول زمان به بتدریج تنظیم نمایند."
    همانطور که بطور وسیعی انتظار می رفت، ECB سیاست پولی خود را در نشست دیروز بدون تغییر باقی گذاشت. دراگی ریاست ECB توضیح داد که افزایش در تورم headline تا حد زیادی نتیجه تاثیرات پایه ای بدلیل بهای مواد غذایی و انرژی می باشد و شاید صرفا موقتی باشد، ضمن اشاره به این که GC نشانه هایی از این که بخش core تورم در حال بهبود یافتن بوده یا در ماههای پیش رو بهبود خواهد یافت را شاهد نبوده است
    در طول جلسه پرسش و پاسخ، آقای دراگی ضرح داد که تعریف ثبات قیمت بر پایه میان مدت بوده است و باید دارای یک همگرایی با دوام پایدار برای کل ناحیه یورو باشد.
    ما انتظار نداریم تورم headline ناحیه یورو در سال 2018 در نزدیکی 2% پایدار باشد و بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد سیاست پولی تطبیقی در سال 2018 ادامه داشته باشد، اما با حجمی کمتر برابر با 35-40 میلیارد یورو در نیمه اول سال و 15-20 میلیارد یورو در نیمه دوم سال.
    پوند دیروز روزی آرام را طی کرد. از ترزا می ایشان در سخنرانی شان در روز سه شنبه در حدود باز شدن بازار معاملات بریتانیا به نکاتی اشاره کردند واکنش به سخنرانی ترزا می در نشست داووس بنوعی بی اثر بود.
    حمایت GBPUSD همچنان در 1.2250 بر جای خود باقیست، بهمراه مقاومت کوتاه مدت در حدود ناحیه 1.2400-1.2430 . سطح حمایت EURGBP در0.8600 قرار دارد، بهمراه مقاومتی در 0.8700
    رویداد کلیدی امروز مراسم تحلیف ریاست جمهوری آقای دونالد ترامپ می باشد که بعنوان چهل و پنجمین ریاست جمهور ایالات متحده ادای قسم خواهد نمود.
    بازارها بدقت سخنرانی مراسم تحلیف آقای دونالد ترامپ را زیر نظر خواهند داشت (ساعت 17:00 بوقت لندن) تا هرگونه اطلاعاتی در رابطه با سمت و سوی مدیریت ایشان را کسب کنند، اگرچه این ممکن است موقعیت ایده آلی برای یک مناظره سیاست پولی نباشد.
    توجه بازار در هفته ای پیش رو احتمالا بر روی اصلاحات مالیاتی و اجرای بالقوه سیاست های محافظه گرانه تجارت باشد.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 01-20-2017, 04:00 PM
پردازش ...
X