اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 17 ژوئن 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 17 ژوئن 2021

    همچنان که سرمایه گذاران در انتظار اعلام تصمیم فدرال رزرو در مورد سیاست های آن بودند، سهام ایالات متحده روز گذشته دچار نوسان شد. فدرال رزرو اعلام کرد که بهبود اقتصادی به معنای کاهش حمایت از سیاست است، و پیش بینی می شود که تا پایان سال 2023 دو افزایش نرخ داشته باشیم.

    ارزش دلار تا حدی بالاتر بود و بازده 10 ساله خزانه داری ایالات متحده نیز به طور کلی بدون تغییر باقی ماند.

    با افزایش غیرمنتظره نرخ تورم تا 2.1٪ نسبت به سال گذشته، ارزش پوند در برابر دلار افزایش یافت و برای اولین بار در تقریبا دو سال گذشته، از هدف بانک انگلیس فراتر رفت.

    در همین حال، با بازگشایی فروشگاه ها و صنعت خدمات، تولید ناخالص داخلی انگلیس در ماه آوریل 2.3٪ نسبت به ماه مشابه در سال گذشته افزایش یافت.

    تولید صنعتی چین در ماه مه 8.8 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت، در حالی که شاخص خرده فروشی 4.5 درصد، یعنی تقریباً نصف نرخ پیش از شیوع بیماری، رشد داشت.

    فعالیت در بورس فلزات لندن (lme) امروز روند متفاوتی طی کرد و آلومینیوم و مس با قیمت بالاتری بسته شدند. در همین حال، چین به شرکت های دولتی دستور داد تا تبلیغات در مورد کالاهای خارجی را محدود کنند تا به کنترل قیمت های فلزات کمک شود.

    نیکل در موضع فروش قرار گرفت، در حالی که سطح حمایت 17،425 دلار در هر تن ثابت بود و این فلز با قیمت بالاتر 17،649 دلار در هر تن بسته شد.

    قیمت قلع پایین تر بود و با 31215 دلار در هر تن بسته شد.

    روی روند صعودی خود را از دست داد، و در وضعیتی نامطلوب، با 3،024 دلار در هر تن بسته شد. اختلاف قیمت نقدی روی نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده به 3.50- دلار در هر تن افزایش یافت.

    امروز، قیمت آلومینیوم افزایش یافت و به 2476 دلار در هر تن رسید و با قیمت 2469.50 دلار در هر تن بسته شد.

    قیمت مس نیز در طول روز بالاتر بود و با 9،667 دلار در هر تن بسته شد.

    ارزش معاملات آتی نفت به بالاترین سطح در چد سال گذشته رسید. نفت وست تگزاس و برنت، به ترتیب، با حدود 72.33 و 72.50 دلار در هر بشکه معامله شدند.

    قیمت فلزات گرانبها عمدتاً بالاتر بود. طلا و نقره، به ترتیب، با قیمت های بالاتر 1860/18 و 27.73 دلار در هر اونس معامله شدند.
پردازش ...
X