اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 23 سپتامبر 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 23 سپتامبر 2016

    تحلیل فاندامنتال
    • رالی پوند در حالیکه آقای Forbes از مقامات BoE می گوید اقدامات تسهیلی بیشتری نیاز نیست
    • بانک های مرکزی نیوزیلند، فیلیپین، Norges Bank نروژ و بانک SARB آفریقای جنوبی، همگی دست سیاست تغییر نرخ بهره کشیدند.
    • بانک های مرکزی اندونزی و ترکیه نرخ بهره خود را کاهش دادند

    پوند پس از آنکه آقای Forbes از مقامات BoE (یکی از سه عضو MPC که ابتدا به ساکن بر ضد برنامه QE رای داد) گفت از آنجایی که تاثیرات اقتصادی Brexit "...کمتر از میزان انتظار طوفانی..." بوده است، نیازی به انجام سیاست محرک بیشتر نمی باشد.
    هرچند، بازارها شاهد یک احیا در ارزش دلار در طول شب گذشته بودند در حالیکه پس از ظهور دوباره بلاتکلیفی سیاسی بریتانیا نخست وزیر شاید خود را از توضیحات جانسون در رابطه با ماده 50 دور نگاه داشته باشد.
    همچنین در بریتانیا، موسسه Moody’s بررسی یک رتبه بندی روی بریتانیا را باجرا گذاشت و توضیح داد که انگیزه ای برای ایالات متحده و بریتانیا برای بدست آوردن ارتباطات قدرتمند تجاری وجود خواهد داشت هرچند بریتانیا اتکای بیشتری به ایالات متحده برای تجارت دارد.
    در دومین هفته کاری برای نشست های بانک مرکزی در سال جاری و بر خلاف پس زمینه عدم تغییر نرخ بهره از سوی Fed و پرهیز BoE از هرگونه اقدام جدید، شش بانک مرکزی دیگر طی 24 ساعت گذشته دیدار داشته اند؛ دو بانک مرکزی رای به کاهش نرخ بهره و چهار بانک مرکزی دیگر بدون تغییر به کار خود ادامه دادند. هیچکدام از این بانک ها نشانه ای از سیاست انقباضی را به نمایش نگذاشتند.
    بانک مرکزی نیوزیلند (RBNZ) نرخ بهره خود (OCR) را در 2.00% نگاه داشت، بانک مرکزی فیلیپین نرخ بهره شبانه جدیدا تغییر کرده خود را بدون تغییر در 3.00% حفظ کرد و بانک مرکزی Norges کشور نروژ این نرخ را در 0.5% حفظ نمود، که همگی این بانک در راستای انتظارات حرکت کردند. در جایی دیگر، بانک مرکزی آفریقای جنوبی (SARB) دست به تغییر نرخ بهره نزد، اما لحم متایل به کاهش نرخ بهره آنها و پیش بینی ها برای تورم پایین تر دلیلی شد برای اینکه بخش تحقیقات بارکلیز پیش بینی آنها را به محدوده زمانی نوامبر تا ژانویه 2017 تغییر دهد.
    در مقابل، بانک مرکزی اندونزی نرخ بهره خود را به میزان 25 واحد پایه و تا 5.00% کاهش داد (در راستای انتظارات بازار) و بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره استقراض شبانه را برای هفتمین ماه متوالی کاهش داد (طبق انتظار بارکلیز). بخش تحقیقات بارکلیز "فکر می کند تعداد بیشتری از کاهش نرخ بهره در مسیر پیش رو قرار دارد..." برای ترکیه نیز اینطور پیش بینی می کند که "از آنجاییکه بیانیه بانک مرکزی حامی کاهش نرخ بهره بود ]و[ شاخص های پیشرو نشان از کاهش بیشتر رشد اقتصادی می دهند..."
پردازش ...
X