اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 22 دسامبر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 22 دسامبر

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • سقوط سهام ایالات متحده به دنبال شناسایی گونه جدید بیماری کووید-19
    • تأثیر مذاکرات برگزیت و اعمال محدودیت ها در انگلیس بر GBP
    • تداوم بستن مرز کشورها به روی مسافران انگلیسی

    اخبار بازار
    • پس از آن که شناسایی نوع جدیدی از بیماری کووید-19 در انگلیس و اِعمال موجی از محدودیت‌ها در سراسر جهان تمایلات ربیسک را کاهش داد، سهام ایالات متحده و آسیا یک شبه سقوط کردند. این در حالی بود که روز گذشته، لایحه بسته تشویقی 900 میلیارد دلاری توسط مجلس نمایندگان و سنای آمریکا تصویب شد. منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا گفت پرداخت 600 دلار به افراد می تواند از اوایل هفته آینده آغاز شود (رویترز)
    • با وجود مغایرت اخبار مثبت در مورد مذاکرات برگزیت و اخبار منفی در مورد اِعمال محدودیت‌ها در انگلیس، دیروز در بازار بازارمالی جهانی، جفت ارز GBPUSD روند بی ثباتی را طی کرد. قبل از از بین رفتن زیان ها و پایان روز در حدود قیمت 1.3450، این جفت ارز از حدود 1.3500 در ابتدای روز، به زیر 1.3200 در یک نقطه رسید. در جای دیگر، با وجود انتشار داده‌های مثبت در مورد خرده فروشی در استرالیا، USD در مقابل AUD تقویت شد، و AUDUSD تا 0.4% کاهش یافت (بلومبرگ)
    • اکنون، موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در سراسر جهان از 77 میلیون مورد گذشته است و میزان تلفات ناشی از آن به بیش از 1.7 میلیون مورد افزیاش یافته است و واکسن ساخت شرکت های فایزر (Pfizer) و بایوتک (BioNtech) احتمالاً، تا قبل از پایان سال جاری، در اروپا توزیع می شود. به دلیل ترس از شیوع ویروس جدید کرونا که احتمالاً با سرعت بیشتری گسترش می یابد، کشورهای سراسر جهان مرزهای خود را به روی مسافران انگلیسی بستند. دیروز، 9 کشور دیگر مرزهای خود را به روی مسافران انگلیسی بستند، و به هفت کشور دیگری پیوستند که پیش از این، در اواخر هفته گذشته، مرزهای خود را به روی مسافران این کشور بسته بودند (بلومبرگ)
    از آنجا که مذاکرات نتوانستند به تداوم هرج و مرج در بندر دوور (Dover) پایان دهند، مسیرهای تجاری حمل و نقل بین انگلیس و فرانسه بسته است. سوپرمارکت های انگلیس اکنون در حال بررسی استفاده از هواپیما و قطار برای حمل کالا هستند و قرار شده تا با راه اندازی قطارهای باری اضافی در تونل مانش، از ایجاد اختلال در تأمین مواد غذایی جلوگیری شود (رویترز)

    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 17:00- تولید ناخالص داخلی نهایی ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 33.1% نسبت به سه ماه مشابه در سال گذشته)
    • 17:00- هزینه های واقعی مصرف کننده ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 40.6% نسبت به سه ماه مشابه در سال گذشته)
    • 18:30- شاخص فروش املاک موجود ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 6.64mn/ اتفاق نظر: 6.70mn)
    تمام زمان ها به وقت تهران می باشند.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-22-2020, 03:09 PM
پردازش ...
X