اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 1 دسامبر 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • خبر: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 1 دسامبر 2020

    پس از تنزل چند روز قبل، امروز برای دومین بار، سهام ایالات متحده به بالاترین سطح خود صعود کرد. شرکت فایزر (Pfizer) با تعهد نسبت به توزیع فوری پس از گرفتن تأییدیه، به دنبال به دنبال گرفتن مجوز برای ارسال واکسن تولیدی خود به داخل اتحادیه اروپا است. به همین ترتیب، مایك پنس، معاون رئیس جمهور آمریكا گفت كه توزیع واكسن می تواند از اوایل هفته سوم دسامبر آغاز شود. از سوی دیگر، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، به بازارها هشدار داد که علی رغم پیشرفت در تولید واکسن، اقتصاد ایالات متحده آسیب دیده است. دلار تا 91.336 تضعیف شد، سطحی که آخرین بار در آوریل 2018 مشاهده شد و بازده 10 ساله تا 0.9128% تقویت شد. در حالی که سرمایه گذاران طی چند روز روی معامله برگزیت (Brexit) شرط بسته بودند، پوند به بالاتر از 0.7462 رسید.

    در نتیجه داده های قوی کارخانه از چین، قیمت فلزات در بورس فلزات لندن امروز در وضعیت مناسبی قرار داشت. فقط روی با قیمت پایین 2770 دلار در هر تن بسته شد. قیمت نیکل به خوبی حمایت شد و به سطح مقاومت 16،290 دلار در هر تن رسید و در بالاترین سطح با قیمت 16278 دلار در هر تن بسته شد. مس در نیمه دوم روز به خوبی عرضه شد و قبل از آن که زیر 7،694.50 دلار در هر تن بسته شود، سطح مقاومت 7،740 دلار در هر تن را تجربه کرد. قیمت آلومینیوم همچنان بالاتر از 2،040 دلار / تن حمایت شد و در 2،064.50 دلار در هر تن بسته شد. اختلاف قیمت نقدی امروزنسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده تا 7.00- دلار در هر تن کاهش یافت. با این حال، قیمت مس در بورس معاملا آتی شانگهای (SHF) پایین آمد و در زیر بالاترین رکورد 56910 یوآن چین (CNY) در هر تن بسته شد. قیمت سرب و قلع در روز بالاتر رفت، و به ترتیب، با قیمت های 2،087 دلار در هر تن و 18،895 دلار در هر تن بسته شدند.

    معاملات آتی نفت در حالی در وضعیت مناسبی قرار داشت که اوپک + به دنبال زمان بیشتری برای رسیدن به توافق در مورد عرضه بود. در زمان نوشتن این گزارش، نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) و برنت (Brent) با 44.78 دلار در هر بشکه و 47.60 دلار در هر بشکه معامله شدند. فلزات گرانبها جای پای خود را محکم کردند، و طلا و نقره، به ترتیب، تا 1813.33 دلار در هر اونس و 23.88 دلار در هر اونس معامله شدند.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 01-31-2021, 12:31 PM
پردازش ...
X