اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تاثیرات روند انتقال قدرت در ایالات متحده و ساخت واکسن بر بازار 25 نوامبر 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • خبر: تاثیرات روند انتقال قدرت در ایالات متحده و ساخت واکسن بر بازار 25 نوامبر 2020

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • افزایش ارزش سهام با تحولات صورت گرفته در انتخابات و خوش بینی در مورد واکسن
    • افزایش ارزش کرون نروژ با ترقی بهای نفت
    • بروزرسانی پیش بینی های فارکس با تحقیقات Barclays

    اخبار بازار
    • روز چهارشنبه، با بسته شدن شاخص S&P 500 در بالاترین سطح خود، که ناشی از انتشار خبر آغاز روند انتقال قدرت به جو بایدن، رئیس جمهور منتخب، و افزایش امید نسبت به آماده شدن واکسن کووید-19 بود، ارزش سهام ایالات متحده به رکوردهای جدیدی دست یافت که به میزان چشمگیری باعث بهبود چشم انداز جهانی شد. انتصاب احتمالی ژانت یلن به عنوان وزیر خزانه داری ایالات متحده نیز بازارها را سرپا نگه داشت. انتظار می رود که او توجه خود را بیشتر به تلاش برای مقابله با رشد نابرابری اقتصادی معطوف نماید (رویترز).
    • ­­­­ در فارکس، تغییر در ارزهای گروه 10، دیروز، بیشتر محدود به دامنه بود، اما با نوسانات نسبتا بالایی همراه بود، که بر اساس آن، GBPUSD در مقایسه با دیروز c.0.4٪ افزایش یافت، و EURUSD نیز به همین ترتیب، به بالای 1.1900 رشد داشت که ناشی از تمایلات ریسک بود. با ادامه روند صعودی قیمت نفت، افزایش ارزش در کرون نروژ مشاهده شد. در آخرین روز، EURNOK تا c.0.8٪ کاهش داشته است (بلومبرگ).
    • ریشی سوناک، وزیر خزانه داری انگلستان، امروز در بازبینی هزینه های دولت، 4.3 میلیارد پوند از بودجه جدید را برای کمک به بیکاران برای بازگشت به کار اختصاص خواهد داد. این بازبینی شامل یک برنامه 2.9 میلیارد پوندی برای کمک به یک میلیون بیکار برای یافتن مشاغل جدید و 1.4 میلیارد پوند برای گسترش ظرفیت های مرکز اشتغال خواهد بود (بلومبرگ).
    • با در نظر گرفتن تأثیرات موج زمستانه کووید-19 بر رکود اقتصاد جهانی، همراه با امید به عادی شدن سریع شرایط در بهار با ساخت واکسن، تحقیقات Barclays پیش بینی های فارکس خود را برای سال آینده بروز کرده است.
    تیم تحقیقاتی ما معتقد است که یک روند پایدار و بلندمدت نزولی برای ارزش دلار بعید است و این که کاهش خفیف، اما پیوسته، ارزشیورو در پیش است. علاوه بر این، آنها می بینند که کاهش عدم قطعیت های Brexit باعث افزایش یکنواخت پوند انگلیس می شود. آنها انتظار دارند که در سال آینده، GBPUSD بالاتر از 1.30 باشد و GBPEUR تا سه ماهه چهارم سال 2021، سطوح حدود 1.15 را حفظ کند.

    آن چه که امروز شاهد خواهید بود
    • امروز- بازبینی هزینه های انگلستان و بروز رسانی پیش بینی های دفتر تأمین بودجه (OBR)
    • 17:00- تولید ناخالص داخلی حقیقی ایالات متحده، بخش دوم (تحقیقات Barclays: نرخ سالانه تنظیم شده فصلی 34.0% نسبت به سه ماهه مشابه در سال قبل/ اتفاق نظر: نرخ سالانه تنظیم شده فصلی 33.1% نسبت به سه ماهه مشابه در سال قبل)
    • 18:30- درآمد شخصی در ایالات متحده (تحقیقات Barclays: 0.1% نسبت به ماه مشابه در سال قبل/ اتفاق نظر: 0.0% نسبت به ماه مشابه در سال قبل)
    • 18:30- هزینه های شخصی در ایالات متحده (تحقیقات Barclays: 0.2% نسبت به ماه مشابه در سال قبل/ اتفاق نظر: 0.4% نسبت به ماه مشابه در سال قبل)
    • 18:30- فروش منزل جدید (تحقیقات Barclays: 973k نرخ سالانه تنظیم شده فصلی/ اتفاق نظر: 975k نرخ سالانه تنظیم شده فصلی)
    • 21:30- گزارش تورم بانک مکزیک
    • 22:30- صورت جلسه کمیته فدرال بازار باز (FOMC)
    تمام زمان ها به وقت تهران است.
پردازش ...
X