اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تغییرات بازار سهام و ارز با انتقال قدرت در آمریکا 24 نوامبر 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • خبر: تغییرات بازار سهام و ارز با انتقال قدرت در آمریکا 24 نوامبر 2020

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • افزایش ارزش سهام با شروع فرایند انتقال قدرت در ریاست جمهوری ایالات متحده
    • رشد حداکثری میزان معاملات جفت ارزهای nzd/usd
    • پایان دادن به محدودیت های سراسری در انگلستان تا پایان این هفته

    اخبار بازار
    • پس از آن که دولت ترامپ روند رسمی انتقال قدرت ریاست جمهوری به جو بایدن، رئیس جمهور منتخب، را آغاز کرد، که باعث کاهش عدم اطمینان سیاسی در ایالات متحده شد، معاملات آتی سهام ایالات متحده و اروپا ناگهان افزایش یافت. ترامپ در توئیتر خود نوشت که به رئیس اداره خدمات دولتی (gsa) برای همکاری دستور داده است، اما اضافه کرد که او همچنان به اعتراض به این نتیجه ادامه خواهد داد. (رویترز)
    • در بازارمالی جهانی، دلار آمریکا با خبر انتقال قدرت تقویت شد، در حالی که دیروز جفت ارز gbp/usd پس از رسیدن به بالاتر از 1.3390 در طول روز، که بالاترین سطح از ماه سپتامبر بوده است، به زیر 1.3300 سقوط کرد. امروز صبح، این جفت ارز بالاتر از 1.3330 معامله شد. Nzd با گذر از میزان 0.6970، به بالاترین سطح خود از سال 2018 رسید. این اتفاق به دنبال پیشنهاد دولت نیوزیلند برای افزودن قیمت مسکن که اخیراً با شیب تندی افزایش یافته است، به اختیار بانک مرکزی روی داده است. این مسئله ممکن است به موضع جنگ طلبانه تری از طرف بانک ذایر نیوزلند (rbnz) منجر شود تا از گرم شدن بیش از حد بازار املاک نیوزیلند جلوگیری شود. (بلومبرگ)
    • بنا به گفته افراد آگاه، انتظار می رود ژانت یِلن به عنوان وزیر منتخب خزانه داری بایدن انتخاب شود. یِلن رئیس سابق فدرال رزرو است و انتظار می رود نامزدی وی هفته آینده به طور رسمی اعلام شود. وظیفه او احتمالاً به وحدت بین فدرال رزرو و خزانه داری و پیوستن به سیاست نرخ بهره با نرخ پایین تر برای مدت طولانی تر با هزینه های گسترده و انبساطی دولت متمرکز خواهد بود. (بلومبرگ)
    • بوریس جانسون، نخست وزیر انگلستان، دیروز تأیید کرد که محدودیت های سراسری انگلستان هفته آینده پایان می یابد و این محدودیت ها قرار است با یک سیستم سه سطحی از محدودیت های منطقه ای جایگزین شوند. انتظار می رود که سطوح تعیین شده برای هر منطقه روز پنجشنبه اعلام شود. بر اساس این اقدامات جدید، که بخشی از برنامه زمستانی نخست وزیر بوریس جانسون است، با پایان دستور ماندن در خانه، فروشگاه ها، سالن های ورزشی، آیین های مذهبی جمعی، عروسی ها، ورزش در فضای باز و بخش اوقات فراغت دوباره فعالیت خود را از سر خواهند گرفت، و به افراد اجازه داده می شود تا در گروه های شش نفره با یکدیگر ملاقات کنند. (بلومبرگ)
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 11-24-2020, 03:23 PM
پردازش ...
X