اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 27 اوت 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 27 اوت 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • بالاتر رفتن سهام چین با توجه به بهبود داده ها.
    • تمرکز امروز بازار روی سمپوزیوم جکسون هال.
    • جفت پوند/دلارآمریکا 0.5% بالا می رود تا بالای 1.3200.

    سهام جهانی روز گذشته معامله بالاتری داشت که ناشی از بهبود چشم انداز درمورد شرکت های اصلی بزرگ از جمله شرکت های فناوری آمریکا است. سهام چین باتوجه به داده جدید که نشان داد سود صنعتی ملی پرشتاب ترین رشد ماهانه را از سال 2018 در ماه جولای داشت، بالاتر رفت(تایمز مالی).
    تمرکز بازار اکنون روی نشست جکسون هال فدرال رزرو آمریکا است که امروز آغاز می شود و در آن نشست انتظار می رود که ریاست فدرال، ژروم پاول جزئیاتی را درمورد بازنگری سیاست پولی فدرال در اختیار بگذارد. گمانه زنی ها براین مبنا است که نشانه هایی از دوره طولانی نرخ های نزدیک به صفر و تنظیم یک سیاست سازگار تورم محور را که باعث شود تا تورم از تارگت سالانه فعلی خود با رقم 2%، رشد جهشی داشته باشد، اعلام کند.
    انتظار می رود که ریاست بانک انگلیس بیلی، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا و ریاست بانک ژاپن طی دوروز آینده سخنرانی کنند.
    جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته و شبانه با توجه به ضعف بالای دلارآمریکا و جریان های پایان ماه، بامعامله از حدود 1.3150 تا بالای 1.3200 همچنان بالا رفت. شاخص ارز اسپات دلارآمریکا در بلومبرگ افت 0.3% درروز گذشته داشت و به تازگی زیر 1170.00 معامله می شود(بلومبرگ).
    معامله گر پوند بریتانیا شاهد جفت پوند/دلارآمریکا در خط حمایت 1.3050 در کوتاه مدت پیش از 1.3000، و خط مقاومت 1.3300 پیش از 1.3400 است.
    جفت دلارنیوزلند/آمریکا روز گذشته بیش از 1% بالا رفت و به تازگی بالای 0.6620 معامله می شود باتوجه به بیانیه مورد انتظار ریاست فدرال و ضعف دلارآمریکا در پایان ماه(بلومبرگ).
پردازش ...
X