اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز دوشنبه 22 ژوئن 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز دوشنبه 22 ژوئن 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • بورس آسیا شبانه با توجه به شروع موج جدید ابتلا به ویروس کرونا، پایین تر آمد.
    • ریاست بانک انگلیس، اندرو بیلی خواهان کم کردن صورت دارایی ها پیش از افزایش نرخ ها است.
    • بازارها گرفتار نگرانی ها از موج دوم ابتلا و خوشبینی حاصل از بازگشایی اقتصادی هستند.

    بورس آسیا شبانه و باتوجه به نگرانی سرمایه گذار درمورد افزایش موارد ابتلا در آمریکا، اروپا و چین با اقدامات موقتی صورت گرفته برای برخی تعطیلی ها، زیان های ملایمی را گزارش داد. هرچند تنها 9 مورد در روز یکشنبه در پکن گزارش شد که زیر 22 نفر بود.
    بهای نفت (برنت و خام) پس از یک هفته بهبود قوی، با معامله 0.25% پایین تر تا بشکه ای 42.09 دلارآمریکا ریتریس داشت درحالیکه طلا شبانه تا سقف 1758.83 معامله شد( تایمز مالی).
    در حوزه بازار ارز، هردو ارز دلاراسترالیا و نیوزلند باتوجه به افت موارد ابتلا در پکن، بالاتر معامله شد. جفت دلاراسترالیا/آمریکا 0.45% بالاتر تا 0.6875 معامله شد و جفت دلارنیوزلند/آمریکا 0.40% بالاتر بود با یک سقف تمام روز 0.6437. جفت دلارآمریکا/ین ژاپن معامله بدون تغییر حدود 106.88 داشت پس از افت 0.50% در هفته گذشته(بلومبرگ).
    جفت پوندبریتانیا/دلارآمریکا درروز جمعه با رسیدن به 1.2344 با توجه به قوت بالای دلارآمریکا و همچنین گفت وگوهای مثبت برکسیت و داده نامناسب سراسری، 0.60% پایین تر معامله شد. بدهی دولتی انگلیس در ماه می افزایش تابالای 100% از تولید ناخالص ملی داشت که برای نخستین بار از سال 1963 و به دلیل افت سریع در تولید اقتصادی و افزایش هزینه دربرابر اثر پاندمی روی اقتصاد این کشور است.
    ریاست بانک انگلیس، اندرو بیلی گفت که خواستار کاهش صورت دارایی ها پیش از افزایش نرخ است که این یعنی تغییر عمده ای در استراتژی بانک مرکزی برای حذف بسته حمایتی فوری صورت می گیرد. درحالیکه کارنی رئیس پیشین بانک گفت که بانک تا رسیدن نرخ ها به 1.5% پیش از کاهش سهام دارایی صبر میکند(بلومبرگ).
    بازارها با بررسی همچنان تمایلات، با جریان های مخالف و متفاوت پیش می روند. نگرانی ها درمورد موج دوم کووید-19 مانع خوشبینی ناشی از بازگشایی اقتصادها، حمایت بالای سیاست های بانکی و داده کند رو به بهبود می شود. بارکلیز در کوتاه مدت دیدگاه منفی کمتری درمورد دارایی های ریسک و بازار ارز بازارهای نوظهور دارد ازآنجاکه سیاست های حمایت کننده و فاکتورهای داده ای احتمالا سرجای خود بمانند.
    گزارش های منتشر شده ماه می و ژوئن احتمالا بازتابی از تلاش برای بازگشایی اقتصادی است. داده های منتشر شده شامل pmiهای آمریکا،انگلیس و منطقه یورو می شود. خطا در برآوردها و غیرمنتظره های داده ای با توجه به بی ثباتی مرتبط با شوک بزرگ کووید-19 بسیار زیاد و واکنش بازار به داده ها اغلب صامت بوده است.
پردازش ...
X