اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز چهارشنبه 25 مارچ 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز چهارشنبه 25 مارچ 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام آسیا پس از روز گزارش وال استریت در محدوده سبز قرار میگیرد.
    • کنگره آمریکا با بسته اقتصادی 2تریلیون دلاری موافقت میکند.
    • جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته معامله قوی 1.9% داشت.

    سهام آسیا شبانه و به دنبال جهش بزرگ در سهام آمریکا در روز گذشته که بهترین روز خود را طی یک دهه داشت، سود داشت. سهام S&P500 با موافقت کنگره آمریکا برای بسته اقتصادی 2تریلوین دلاری برای تعدیل اثراقتصادی ویروس کرونا، سود 9.4% داشت. این رقم، بزرگترین کمک مالی در تاریخ آمریکا است(تایمز مالی).
    در حوزه بازار ارز، دلارآمریکا دربرابر اکثریت همتایان خود در G10، عملکرد ضعیفی داشت همراه با افت شاخص ارز اسپات دلار بلومبرگ با رقم 0.7%. کرون نروژ بهترین عملکرد را در میان G10 داشت و جفت دلارآمریکا/کرون نروژ پیش از پایان یافتن روز به کف 10.8621 حدود 11.20 رسید. و به دنبال آن سایر ارزهای کالایی نیز با افزایش تمایلات ریسک، بالا رفتند. ین ژاپن با کاهش تقاضا برای دارایی امن، اکنون عملکرد ضعیفی داشت و جفت دلارآمریکا/ین ژاپن به سقف 111.63 رسید(بلومبرگ).
    جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته با رسیدن به سقف 1.1800 به دنبال اقدامات قرنطینه ای نخست وزیر انگلیس برای کاهش سرعت شیوع ویروس، معامله قوی 1.9% داشت. این حرکت رو به بالا با وجود کمبود در داده PMI ماه مارچ بود- داده PMI خدماتی دررقم 35.7 منتشر شد دربرابر رقم توافقی بازار 45.0 و عدد ماه فوریه 53.2(بلومبرگ).
    رئیس کارگروه اروپا ماریو سنتینو Mário Centenoروز گذشته گفت که « حمایت گسترده» در ایجاد خطوط اعتباری برای مکانیزم ثبات اروپا ESM به عنوان سلاحی برای مبارزه با آشفتگی اقتصادی ناشی از ویروس وجود دارد. این برنامه شامل ایجاد « تأمین حمایت بحران پاندمیک» در ESM است و انتظار می رود که میزان این اعتبار حدود 2% GDP برای هرکشور متقاضی باشد. سران اتحادیه اروپا فردا در صدد برگزاری نشستی در این موضوع هستند(تایمز مالی).
پردازش ...
X