اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز سه شنبه 24 مارچ 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز سه شنبه 24 مارچ 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام آسیا با توجه به اقدامات بیشتر برای مبارزه با ویروس در محدوده سبز است.
    • فدرال رزرو خرید نامحدود اوراق آمریکا را اعلام میکند.
    • تعطیلی در انگلیس.
    • بارکلیز برآوردهای بازار ارز خود را به روز میکند.

    سهام آسیا شبانه با تداوم اقدامات مناسب دولتها در مبارزه با اثر ویروس کرونا، بالا رفت. فدرال رزرو نیز روز گذشته روش های چندگانه جدیدی را در حمایت از اقتصاد آمریکا اعلام کرد و خود را ملزم به خرید میزان نامحدودی از اوراق آمریکا و همچنین همچون بدهی شرکتی، اوراق بهادار تضمینی میکند که این یک حرکت تاریخی از سوی فدرال رزرو این کشور است. این اعلامیه باعث افزایش تند بهای اوراق شد(تایمز مالی).
    برای دومین روز پیاپی، بسته محرک اقتصادی 2میلیارد میلیارد دلاری مجلس سنا از آنجا که دموکراتها مصرانه خواستار قانونی شدن بیشتر چگونگی استفاده کسب و کارهای بزرگ از این بسته حمایتی هستند، مسدود شد. به گفته رئیس جمهور آمریکا، مذاکره کنندگان به توافق «نزدیک تر» می شوند(تایمز مالی).
    در حوزه بازار ارز، دلارآمریکا برای دهمین روز پیاپی صعود داشت و شاخص دلار در بازار بلومبرگ،اگرچه به صورتی متلاطم، 0.1% بالاتر رفت. جفت دلارآمریکا/فرانک سوئیس با توجه به حالت ریسک گریز در بازار، معامله پایین داشت. کرون نروژ نیز یک روز خوب دیگر را با توجه به جهش در بهای نفت، معامله بالا داشت. جفت دلارآمریکا/کرون نروژ تا زیر 11.19 معامله پایین داشت(بلومبرگ).
    جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته 0.1% پایین آمد و به کف 1.1447 رسید. شب گذشته بوریس جانسون اقدامات جدیدی را برای کم کردن سرعت شیوع ویروس اعلام کرد. ایشان اعلام کرد که تمامی « فروشگاه های غیرضروری» بسته می شوند و از مردم خواست تا جز درمواردی که دلیل درستی برای خروج دارند، در خانه هایشان بمانند. اقدامات جدید که در ابتدا به مدت سه هفته دوام خواهد داشت، بریتانیا را هرچه بیشتر به سایر کشورها (ی درگیر) نزدیک میکند(تایمز مالی).
    بارکلیز برآوردهای جدید بازار ارز را منتشر کرده است. پویایی ها در بازارهای ارز ظاهرا بازتابی از اولویت نقدینگی بیشتر به همان روش بازارهای دارایی است. به باور تیم بارکلیز این روند به روشی فریبکارانه به نفع دلارآمریکا است و مشخصا با توجه به اهمیت فراوان دلارآمریکا در سیستم وام برون مرزی است. یک تغییر واضح در عملکرد گسترده دلارآمریکا ما را در انتظار نشانه هایی از بهبود میگذارد که در حال حاضر تامیزان زیادی قطعی نیست و همراه است با ریسک هایی در برآوردهای بازارها برای رکود عمیق تر.
پردازش ...
X