اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز جمعه 13 مارچ 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز جمعه 13 مارچ 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • بدترین ریزش سهام آمریکا از سال 1987.
    • بانک مرکزی اروپا برنامه کاهش عددی QE را تمدید میکند.
    • بارکلیز اکنون انتظار یک کاهش 100bp را در هفته بعد از فدرال دارد.

    سهام آمریکا با وحشت از تداوم (اثر) عالمگیر شدن ویروس در بازارهای ناآرام، بدترین ریزش خود را از دوشنبه سیاه سال 1987 تجربه کرد.سهام S&P500، داو جونز و NASDAQ همگی بیش از 9% افت داشتند. سهام اروپا بهتر از آنها نیست همراه با افت بیش از 10% سهام FTSE100 و شاخص Stoxx اروپا از پنجاه سهام حوزه اروپا با افت بیش از 12%. سهام آسیا هم افت داشت ولی کمتر(بلومبرگ).
    سهام بازار باوجود ملزم بودن فدرال رزرو آمریکا به تزریق 5میلیارد میلیارد دلار در ماه آینده برای رودررویی با «ناآرامی های موقت» در بازارهای مالی، افت داشت.
    نخست وزیر انگلیس، بوریس جانسون، روز گذشته ویروس کرونا را «بدترین بحران سلامت نسل بریتانیا» خواند. ایشان به دنبال نشست فوری COBRA اعلام کرد که افرادی که سرفه خشک و مداوم دارند باید در خانه بمانند همراه با ممنوعیت اردوهای مدارس و طرح این موضوع که افراد سالخورده باید از سفر با کشتی های تفریحی خودداری کنند. این اقدامات زمینه ای از اقدامات سختگیرانه تر در نقاط دیگر بود همراه با تعطیلی مدارس در ایرلند و فرانسه و اعلام وضعیت فوری در شهر نیویورک.
    درحالیکه 590 مورد از دیروز در انگلیس شناسایی شده بودند، مشاور علمی ارشد، پاتریک والانس Patrick Vallance گفت که بین 5هزار تا 10هزار نفر احتمالا مبتلا بوده اند(تایمز مالی).
    بانک مرکزی اروپا ضمن امتناع از پیوستن به فدرال رزرو و بانک انگلیس برای کاهش نرخ ها، در نشست روز گذشته خود نرخ ها را ثابت نگه داشت ولی اعلام کرد که یک بسته از اقدامات اقتصادی حمایتی در نظر دارد. ریاست بانک مرکزی اروپا، کریتستین لگارد اعلام کرد که بانک برنامه کاهش عددی QE خود را تمدید میکند همراه با 120 میلیارد یورو خرید اوراق قرضه اضافی و اجرای برنامه وام های کم بهره برای بانک ها(تایمز مالی).
    بارکلیز فراخوان فدرال آمریکا برای نشست ماه مارچ در هفته آینده را بازنگری کرد و انتظار دارد که بانک مرکزی نرخ سیاست پولی خود را 100bp، باتوجه به ضعف تمایلات سرمایه گذار در آینده و بدتر شدن عملکرد بازار، کاهش دهد.
پردازش ...
X