اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 27 فوریه 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 27 فوریه 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام جهانی در پی نگرانی ها از ویروس کرونا، همچنان روند نزولی دارد.
    • افزایش تعداد مبتلایان به ویروس در خارج از چین.
    • بریتانیا امروز موضع مذاکراتی خود با اتحادیه اروپا را مشخص میکند.

    سهام جهانی با افزایش نگرانی ها درمورد ویروس جدید کرونا روز گذشته و شبانه همچنان روند نزولی داشت. سازمان غذا و داروی آمریکا fda گفت که جهان در «نوک تیز» این بیماری همه گیر است و ممکن است واکسن تا پس از پایان نخستین شیوع آماده نشود. چندین کشور از جمله تایوان و استرالیا مراقبت های اولیه را آغاز کردند. وزیر امور خارجه استرالیا اسکات موریسون ابراز کرد که کشورش با برداشتن گام هایی در جهت مراقبت های اورژانسی، در حال تدبیر برای این بیماری همه گیر بود(رویترز).
    بهای نفت افت شدید داشت همراه با نزول 1.1% نفت برنت با قیمت 52.82 دلار به ازای هربشکه که پایین ترین سطح طی بیش از یک سال است.
    ترامپ شب گذشته ضمن اعلام مسئولیت کامل برای مدیریت ستاد مبارزه با کرونا به معاون رئیس جمهور مایک پنس، «خطر ویروس برای مردم آمریکا »را بسیار کم دانست(تایمز مالی).
    تعداد موارد ابتلا در خارج از چین برای نخستین بار از تعداد مبتلایان در داخل چین پیشی گرفت که این نشانه شیوع بسیار گسترده این ویروس در روزها و هفته های گذشته است. چند کشور اروپایی دیگر نخستین موارد ابتلای خود را گزارش دادند درحالیکه آلمان پنج مورد دیگر را نیز گزارش داد که در نهایت به حدود بیست نفر می رسد. ایتالیا صدمورد دیگر را نیز گزارش داد که عدد نهایی به بیش از 400 مورد می رسد( رویترز).
    جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته با کاهش تمامی سود روز چهارشنبه پیش از تنظیم موضع مذاکراتی امروز انگلیس، معامله پایینی داشت. بنابر گزارشاتی از تایمز مالی، نخست وزیر تعهدات تجاری پیشین در بروکسل را با اصرار براین موضوع که بریتانیا باید کنترل تمام بر قوانین خود در مورد کمک های دولتی، قوانین کار و زیست محیطی داشته باشد، انکار کرد.
    مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا مایکل بارنیر تأکید کرد که بریتانیا باید به تعهدات جانسون در اعلامیه سیاسی در اکتبر سال گذشته پایبند باشد- درحالیکه دولت بریتانیا تنها بر «خواست ها و اولویت ها» در توافق تجاری آینده تأکید دارد(تایمز مالی).
    آفریقای جنوبی شبانه و با اعلام برنامه هایی برای کاهش صورتحساب دستمزد بخش عمومی، برنامه بودجه 2020 را ارائه داد همچنانکه در صدد حل بزرگترین کسری مالی دوران پس از آپارتاید و خودداری از یک روند نزولی دیگر است. هرچند به باور بارکلیز، این بودجه بهبود لازم را در حساب های مالی مورد نیاز برای تثبیت پویایی بدهی های کشور با خود به همراه نمی آورد.
پردازش ...
X