اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز جمعه 24 ژانویه 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز جمعه 24 ژانویه 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • باافزایش ممنوعیت سفر به چین، سهام آسیا ترکیب شد.
    • جفت پوند/دلارآمریکا پیش از گزارش PMI در ساعت 9:30 در محدوده تنگ قرار دارد.
    • بازارها اخیرا 55% شانس کاهش نرخ از سوی بانک انگلیس را انتظار دارند.

    سهام آسیا شبانه با تلاش مضاعف چین در کنترل گسترش ویروس کرونا با ممنوعیت سفر به بیش از ده شهر چین، ترکیب شد. به گفته مدیر کل سازمان جهانی بهداشت این ویروس در چین فوریت پزشکی دارد ولی هنوز فوریت جهانی نشده است. بازارهای چین و کره جنوبی با تعطیلات چینی بسته هستند.
    جفت دلارآمریکا/ ین ژاپن همچنان روند نزولی داشت و زیان های خود را شبانه زیر 109.60 نگه داشت(بلومبرگ).
    به باور بارکلیز گسترش ویروس کرونا احتمالا باعث آشفتگی های اقتصادی زودگذر می شود و منجر به شکل گیری یک ریسک نوظهور برای بهبود اقتصادی می شود.
    جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته در محدوده تنگ بین 1.3100 و 1.3140 معامله شد. تمرکز گزارش PMI امروز صبح انگلیس در ساعت 9:30 روی پوند بود. بازارها به احتمال کاهش نرخ در بانک انگلیس در هفته بعد اشاره کردند که انتظار می رود در این گزارش، قابل توجه باشد. انتظار بارکلیز رقم 50.0 در تولید و رقم 52.0 در خدمات است که به ترتیب با رقم توافقی 48.8 و 51.1 مقایسه می شود.
    بازارها به تازگی احتمال 61درصدی کاهش نرخ را از سوی بانک انگلیس درنشست 30ژانویه با رقم 25bp می دهند. انتظار تیم معاملاتی ما از گزارش PMI کامپوزیت امروز افزایش 54.0 به منظور توقف کاهش نرخ از سوی بانک انگلیس حدود 25bp است.
    بارکلیز گزارش هفتگی بازارهای نوظهور خود را شبانه منتشر کرد و مشخص کرد که کاهش نرخ فعلی از سوی بانک های مرکزی مالزی، ترکیه و آفریقای جنوبی ارتباطی با پیش بینی های آنها نداشت و همچنان انتظار کاهش قابل توجه در بانک های ترکیه، مکزیکو و روسیه و کاهش تدریجی در بانک های تایلند و اندونزی را دارند. تمرکز هفته بعد بازار روی گروه مهم 10 و بانک های مرکزی بازارهای نوظهور( مجارستان و کلمبیا) است.
پردازش ...
X