اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز دوشنبه 9 دسامبر2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز دوشنبه 9 دسامبر2019

    تحلیل فاندامنتال:
    • معامله فلت سهام آسیا در پی داده بسیار ضعیف چین.
    • گزارش رشد غیرمنتظره کارگری (بازار کار) آمریکا در روز جمعه.
    • جفت پوند/دلارآمریکا با سنجش آرای پایان هفته و برتری همچنان حزب توری، بالا می رود.

    سهام آسیا شبانه و در پی انتشار داده بسیار ضعیف صادرات چین معامله فلت گسترده ای داشت. صادرات افت سالانه 1.1% داشتند که با رقم برآورد شده بازار یعنی رشد 0.8% قیاس می شود و محموله های کشتی به آمریکا افت حدودا 23% داشتند که به خوبی بیانگر اثر تعرفه های تجاری آمریکا روی جریان کالاهای چینی به کشور هستند(بلومبرگ).
    گزارش بازار کار آمریکا درروز جمعه با رقم بسیار غیرمنتظره ای منتشر شد، همراه با افزایش مشاغل حدود 266k دربرابر رقم توافقی برای افزایش 180k. نرخ بیکاری نیز به رقم نزولی 3.5% از 3.6% رسید و داده ماه گذشته بازنگری صعودی داشت. بنابر انتظار بارکلیز این ارقام فضای تنفسی کافی برای فدرال رزرو فراهم میکند و در ادامه پیش بینی میکند که نرخ ها همچنان در نشست دسامبر و در سال 2020 (به قوت خود) باقی می مانند.
    جفت پوند/دلارآمریکا با پایان یک هفته صعود، درروز جمعه تحت فشار بود. محرک اصلی، قوت دلارآمریکا در پی داده دستمزد خیلی خوب بوده است. صبح امروز جفت ارزی با اعلام سنجش آرای نهایی در پایان هفته که نشان داد حزب محافظه کار پیشروی قوی در انتخابات روز پنجشنبه انگلیس است، افزایش داشته است.
    بارکلیز شاهد روند صعودی بیشتر برای پوند با برد اکثریت محافظه کار – 1.0- 1.5% برای اکثریت بالا یا 0.5-0.75%برای اکثریت اندک است. با موضوع تعلیق پارلمان، پوند احتمالا تحت فشار قرار می گیرد.
    بازارها پیش از روز پنجشنبه، انتشار سنجش دوم و نهایی MRP شرکت YouGov را در ساعت 22 به وقت گرینویچ درروز سه شنبه دنبال می کنند. سنجش پیشین دو هفته پیش منتشر شد و بیانگر این بود که حزب توری برنده اکثریت با 68 صندلی در پارلمان خواهد بود.
پردازش ...
X