اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 8 ژوئن 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 8 ژوئن 2016

    چشم انداز فاندامنتال

    دلار در روز سه شنبه پس از آنکه ژانت یلن ریاست فدرال رزرو روز دوشنبه تردیدهای جدیدی درباره زمان بندی آفزایش های نرخ بهره آتی را تشدید کرد در برابر دیگر ارزهای اصلی بازار در نزدیکی کف های یک ماهه خود باقی ماند. USD/JPY 0.24% و تا 107.28 سقوط کرد. یلن روز دوشنبه به این مورد اشاره کرد که بانک مرکزی ایالات متحده تا زمان رفع تردید موجود درباره چشم انداز اقتصادی نرخ بهره را بالا نخواهد برد. یلن گفت انتظار دارد احیای اقتصادی ادامه یابد اما نشانه های درباره زمان بندی افزایش بعدی نرخ بهره را ارایه نداد. این اظهارات پس از آن آمد که داده های روز جمعه نشان داد اقتصاد ایالات متحده تنها 38000 موقعیت شغلی را ماه گذشته افزوده است، کوچکترین افزایش از سپتامبر 2010 به این سو. آمار ناامید کننده شانس های برای افزایش نرخ بهره در ماه ژوئن را غیر محتمل شمرده و سرمایه گذاران را وادار به عقب نشینی از انتظارات درباره زمان بندی افزایش بعدی نرخ بهره تا سال بعد واداشت. EUR/USD با استحکام در قیمت 1.1362، در نزدیکی سقف های سه هفته ای 1.1392 در روز دوشنبه موقعیت خود را حفظ کرد. دلار در برابر پوند و فرانک سوییس در قیمت پایین ترین قرار داشت، که در قالب GBP/USD با 0.94% صعود در 1.4578 و در قالب USD/CHF با 0.40% کاهش در قیمت 0.9666 قرار داشت.
    دلار استرالیا و نیوزلند در برابر دلار ارزش بیشتری داشتند که در قالب AUD/USD با 1.22% رشد در سقف یکماهه 0.7455 قرار داشت و در قالب NZD/USD با 0.75% پیشروی تا 0.6972 حرکت کرد. در اوایل روز سه شنبه، بانک مرکزی استرالیا نرخ بهره خود را بدون تغییر در عدد 1.75% حفظ کرد، که بطور وسیعی انتظار این حرکت می رفت. در جایی دیگر، USD/CAD 0.23% و تا 1.2786 که پایین ترین قیمت از 4 می به این سو می باشد کاهش یافت. مدرسه کسب و کار Richard Ivey روز سه شنبه گفت که شاخص PMI این مدرسه از 53.1 در ماه آوریل تا 49.4 در ماه گذشته سقوط کرده است. تحلیلگران انتظار داشتند این شاخص در ماه می تا 51.5 افزایش یابد. اما دلار کانادای مرتبط با تغییرات قیمت کالاها از آنجاییکه بهای نفت خام به صعود خود در روز سه شنبه که بواسطه اختلال در عرضه این کالا در نیجریه مورد حمایت قرار گرفت ادامه داد.


پردازش ...
X