اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 19 فوریه 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 19 فوریه 2016

    چشم انداز فاندامنتال

    ین بطور وسیعی اوایل روز جمعه با برخورد به یک سقف 2.5 ساله بر سر یورو افزایش یافت که بخشی از آن را از آنجاییکه وال استریت یک رالی سه روزه را به ثبت رسانده است باید سپاسگزار تجدید تقاضا برای ین با ویژگی ایمنی اش باشیم. یورو با به نمایش در آوردن کف ژوئن 2013 در 124.940تا 125.595 ین سقوط کرد. این ارز آخرین بار در نرخ 125.870 قرار داشت. دلار به سمت 113.00 ین کاهش یافت، اما با یک کف نزدیک به 111.00 که هفته گذشته تشکیل گردید فاصله دارد. به گفته معامله گران سقوطی تازه در بهای نفت خام با وادار نمودن قیمت به حرکت در جریانی ایمن بازارهای سهام و دارایی را بی قرار و آشفته نموده است. یورو نیز با کاهش تا یک کف دو هفته ای در 1.1071$ قدرت خود را در برابر دلار از دست داد. این ارز از آن زمان به بعد به بالای 1.100$ حرکت داشته است. بیانیه پس از نشست ماه ژانویه ECB بدون اینکه کمکی به یورو کرده باشد نشان داد سیاست گذاران طرفدار و مدافع نیاز به اقدام پیشگیرانه در برابر تهدیدهای مربوط به رشد می باشند. در مقابل، به گفته جان ویلیامز ریاست فدرال رزرو نیویورک بانک مرکزی ایالات متحده با وجود اینکه از ماه دسامبر به این سو کمی تغییر کرده است باید به چشم انداز خود برای برنامه و طرح بالا بردن تدریجی نرخ بهره پایبند باشد. از آنجاییکه سهم های نفتی نگرانی ها درباره عرضه بیش از حد جهانی را تجدید نمودند و اهمیت بالاتری به اقدامات تولیدکنندگان نفت خام از جمله عربستان سعودی و روسیه برای کاهش تولید دادند، فیوچرز نفت خام ایالات متحده در ساعات ابتدایی بازارهای آسیا در روز جمعه سقوط نمود. نفت خام ایالات متحده ساعت 00:16 دقیقه بامداد بوقت گرینویچ، پس از افزایش 11 سنت در سسشن قبلی، 30 سنت و تا 30.47$ در هر بشکه کاهش یافت. این قیمت پایه در هفته ای گذشت تا پنجشنبه پس از آنکه عربستان سعودی و روسیه برنامه هایی را برای تثبیت تولید نفت خام در سطوح ماه ژانویخ اعلام کردند بیش از 14% رشد کرده است.


پردازش ...
X