اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 11 ژانویه 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 11 ژانویه 2016

    چشم انداز فاندامنتال

    از آنجاییکه عاملی در دارایی های متصل به رشد اقتصادی کشور چین هج فاندها و دیگر سفته بازان بزرگ بازار را بر آن داشت تا روی این ارز ایمن برای نخستین بار از زمان پیش از بر سر قدرت آمدن شینزو آبه در سال 2010 به این سو صعودی شوند، ین ژاپن تا قویترین قیمت خود از ماه آگوست به این سو افزایش یافت. این ارز 3% در سال جاری افزایش یافته است، که این بزرگترین افزایش در میان 31 ارز اصلی می باشد، در حالیکه حرکتی هشت روزه از نزول تا نرخ مرجع یوآن تا روز پنج شنبه امواج شوکه کننده ای بسوی بازارهای مالی ارسال نمود. از آنجاییکه معامله گران ضمن بی اعتنایی به داده هایی که نشان داد صاحبان کسب و کار تعداد مشاغل بیشتری نسبت به آنچه اقتصدادانان در ماه دسامبر پیش ینی کرده بودند افزوده اند، شرط بندی های خود بر روی افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزو در ماه مارس را کاهش دادند، دلار روز جمعه بزرگترین افت هفتگی خود در برابر ین ژاپن را از آگوست 2013 به این سو کامل نمود. ین از ساعت 06:52 صبح در سنگاپور پس از لمس 116.70، که قویترین سطح از 24 آگوست به این سو می باشد 0.4% تا 116.79 در ازای هر دلار افزایش یافت. بازارهای ژاپن روز دوشنبه بدلیل تعطیلی رسمی بسته می باشند. دلار پس از آنکه یک گزارش نشان داد رشد مشاغل ایالات متحده فراتر از پیش بینی ها منتشر شده است افزایش یافت، که این رشد از مورد موجود برای ادامه افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در سال جاری حمایت بعمل می آورد. شاخص دلار پیش از دست دادن رشدهای حاصله بعد از آنکه داده های وزارت کار نشان داد الگوهای دستمزد پایین تر از پیش بینی افزایش اشتغال را ضعیف کرده است بالاترین رقم در بیش از یک دهه اخیر را لمس نمود. از آنجاییکه بانک مرکزی چین نرخ تبادل ثابتی را برای یوان قرار داد و به صندوقهای تحت کنترل دولت گفته شد که سهام و دارایی خریداری نمایند که باعث خنثی شدن آشفتگی شد که بازارهای جهانی را در هفته جاری در نوردید دلار نیز تقویت شد. این ارز 0.1% تا 1.0922$ در ازای هر یورو افزایش یافت و از 5 بعدازظهر در نیویورک 0.4% تا 117.26 ین کاهش یافت. شاخص دلار اسپات بلومبرگ، که وضعیت این ارز را در برابر 10 ارز می سنجد، 0.3% تا 1.24022 بر ارزشش افزوده شده. این شاخص 9 روز از 10 روز گذشته را افزایش یافته است.


پردازش ...
X