اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 9 نوامبر 2015

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 9 نوامبر 2015

    چشم انداز فاندامنتال

    دلار روز جمعه پس از آنکه یک گزارش دور از انتظار اشتغال ایالات متحده انتظارات برای یک افزایش نرخ بهره توسط Fed د ماه آتی را تقویت نمود، تا سقف های هفت ماهه خود در برابر دیگر ارزهای اصلی بازار رالی نمود. وزارت کار ایالات متحده گزارش داد اقتصاد این کشور 271000 موقعیت شغلی در ماه گذشته افزوده است، بسیار بالاتر از انتظارات برای یک افزایش 180000 شغلی پیش بینی شده توسط اقتصاددانان و بزرگترین افزایش از ماه دسامبر به این سو. نرخ بیکاری تا یک کف هفت و نیم ساله یعنی رقم 5.0% سقوط کرد. داده های قدرتمند راه را برای Fed هموار نمود تا نرخ بهره را در نشست ماه دسامبر خود بالا ببرد، اقدامی که دلار را برای سرمایه گذارانی که بدنبال نرخ بازدهی بالاتری هستند جذاب تر خواهد نمود. در اوایل هفته، به گفته ژانت یلن ریاست Fed اقتصاد ایالات متحده بازدهی و عملکرد خوبی داشت، و اینکه ماه دسامبر اگر داده های اقتصادی پیش رو از آن حمایت کنند معرف یک "احتمال حاضر و موجود" برای بالا بردن نرخ بهره خواهد بود. در رابطه با پ.ند، BoE به این مورد اشاره کرد که به این زودی ها انتظار یک افزایش نرخ بهره را ندارد. همانطور که مشاهده می کنید، بازار بطور واضح و شفاف پیام این مقامات را دریافت کردند همچنانکه ارزش پوند مانند سنگی در برابر دلار سقوط کرد. در بازارهای کالا، بازار کار در حال بهبود ایالات متحده با کاهش دادن بهای کالاها تا پایین ترین سطح در 16 سال گذشته و پایین کشیدن ارزش سهام شرکتهای معدنی و تلید کنندگان انرژی نزول قیمت کالا را حتی بدتر می کند. سرمایه گذاران از سمت بدترین کاهش و از هم پاشیدگی شدید در قیمت کالا طی یک نسل در حال صدمه دیدن هستند. در هفته پیش رو، سرمایه گذاران داده های روز جمعه، یعنی خرده فروشی، بهای تولید کننده و تمایلات مصرف کننده را برای مشاهده نشانه های جدید درباره احتمال افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر زیر نظر خواهند گرفت. ارقام تورم روز سه شنبه از سوی چین بهمراه داده های مقدماتی روز جمعه درباره رشد اقتصادی در منطقه یورو نیز زیر نظر خواهد بود.


پردازش ...
X