اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (22 آوریل 2015)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (22 آوریل 2015)

    چشم انداز فاندامنتال

    از آنجاییکه سرمایه گذاران درباره رشد آتی یونان نگران هستند، بهمراه اینکه ECB اعلام کرد روش های مهار تامین مالی اضطراری برای اعتبار دهندگان به کشورهای حوزه یورو را مورد مطالعه قرار خواهد یورو در کف تقریبا 12 ساله خود در برابر دلار معامله شد. این ارز مشترک همچنانکه مقامات ECB پیشنهاد افزایش محدودیت ها روی بانک ها را وقتی از بانک مرکزی یونان استقراض می کنند ارایه دادند. میزان اعتماد سرمایه گذاران آلمانی بطور ناگهانی برای نخستین بار در 6 ماه اخیر در ماه آوریل سقوط کرد، که نشان دهنده این موضوع است که این ناکامی و افتضاح در حال فشار آوردن بر روی بزرگترین اقتصاد حوزه یورو می باشد. یورو با تغییر کمی در ساعت 5 بعدازظهر در نیویورک پیرو یک کاهش 0.6 درصدی در روز دوشنبه در 1.0736$ قرار داشت. این ارز پیش از این در روز سه شنبه 0.7% کاهش یافته است. یورو 0.4% تا 128.47 ین بر ارزشش افزوده شده. ارزش ین ژاپن 0.4% تا 119.67 در برابر هر دلار سقوط کرد. یورو در حال معامله در نزدیکی کف قیمتی خود در 1.0458$ که در روز 16 مارس به ثبت رسیده می باشد، و بدنبال کاهش برای دهمین ماه در برابر دلار می باشد. برخی تحلیلگران با در نظر گرفتن تفاوتهایی که اقتصاد هرکشور دارد پیش بینی می کنند دو ارز یورو و دلار ممکن است امسال به نرخ برابری واحد دست یابند.، با علم به اینکه ایالات متحده پیشاپیش لحظه درستی را برای بالا بردن نرخ بهره خود در نظر دارد، که ممکن است سپتامبر سال جاری باشد، و اروپا در برنامه تسهیلی محرک اقتصادی خود غرق می شود که این تاریخ می تواند سپتامبر سال جاری باشد. دلار استرالیا پیش از آنکه کشور بزرگتر (استرالیا) میزان تورم خود را گزارش نماید که شاید در تصمیم بانک مرکزی این کشور درباره سیاست مربوط به تعیین نرخ بهره نوسان ایجاد نماید نرخ تبادل ارزهای این دو کشور کمتر از یک سنت از نرخ برابری واحد در برابر دلار نیوزلند فاصله داشت. دلار استرالیا دیروز دقایقی پس از آنکه نشست ماه آوریل بانک مرکزی این کشورنشان داد این بانک مزیتی در انتظار برای ارقام اقتصادی بیشتر پیش از تصمیم درباره کاهش بیشتر نرخ بهره را پیش بینی کرده است یک حرکت نزولی سه روزه را در برابر دلار نیوزلند در اختیار داشت. دلار استرالیا در ساعت 08:20 دقیقع در توکیو با کمی تغییر در 1.0064 دلار نیوزلند قرار داشت. این ارز همچنین پس از 1.2 کاهش در سه سسشن قبلی در برابر دلار با حفظ موقعیت خود در 77.14 سنت قرار داشت.

پردازش ...
X