اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (7 آوریل 2015)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (7 آوریل 2015)

    چشم انداز فاندامنتال

    بر سر سفته بازی درباره اینکه Fed نرخ بهره را با عنایت به نشانه های ضعف در بازار کار برای مدت طولانی تری پایین نگاه خواهد داشت، نوسان ارزی تا کمترین میزان خود در یکماه گذشته کاهش یافت. شاخص نوسان جهانی بازار ارز جی پی مورگان تا 10.1% کاهش یافت، که این پایین ترین میزان از 9 مارس به این سو می باشد. دلار پیش از بر طرف نمودن کاهش های اتفاق افتاده در اواخر روز جهت افزایش 0.4 درصدی تا1.0922$ به میزان 0.6% در برابر یورو کاهش یافت. ین با ثبت سه روز از افزایش 0.5% و تا 119.54 در ازای هر دلار کاهش یافت. همچنانکه یک سنجش Fed از شرایط در بازار کار کاهش یافت، میزان نوسان سقوط نمود. این در پی یک گزارش NFP می باشد که هفته قبل نشان داد شرکتها نیروی کاری کمتری را از دسامبر 2013 به این سو در ماه مارس افزوده اند. دلار 19% در 12 ماه گذشته افزایش یافته استف که بهترین بازدهی را در میان سبدی متشکل از 10 ارز کشورهای توسعه یافته داشته است. یورو7.5% کاهش یافت این در حالیست که ین در همین دوره 1.3% پیشروی نموده است. از آنجاییکه انتظارات درباره اینکه Fed قادر به دست نگه داشتن برای بالا بردن نرخ بهره برای مدت طولانی تری می باشد نگرانی های درباره گزارش اشتغال روز جمعه که بطور غافلگیرانه ای ضعیف بود را خنثی نمود، سهام ایالات متحده روز دوشنبه افزایش یافت. میانگین صنعتی داوجونز 117.61 واحد یا 0.66% تا 17880.85 افزایش یافت، S&P 500 13.66 واحد یا 0.66% تا 2080.62 صعود کرد و Nasdaq Composite 30.38 واحد یا 0.62% تا 4917.32 بر ارزشش افزوده شد. داده های پر زرق و برق اقتصادی نیز مقداری از نگرانی ها درباره اینکه دلار به قدرت گرفتن خود و تحت فشار گذاشتن درآمدهای حاصله شرکتهای بین المللی ادامه خواهد داد را کاهش داد. با افزودن به شمای صعودی امروز، ریاست فدرال رزرو نیویورک ویلیام دادلی اعلام کرد این بانک مرکزی نیاز به تعیین اینکه آیا گزارش اشتغال حاکی از یک کاهش قابل توجه در بازار اشتغال است یا خیر خواهد داشت، ضمن اینکه افزود انتظار دارد مسیر افزایش های آتی نرخ بهره "نسبتا سطحی" باشد.


پردازش ...
X