اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (13 ژانویه 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (13 ژانویه 2014)

    چشم انداز فاندامنتال

    نرخ تورم در بریتانیا ضمن مجبور نمودن مارک کارنی ریاست BoE جهت نوشتن نخستین نامه سرگشاده این بانک در توضیح اینکه چرا قیمتها با سرعت بسیار کندی در حال صعود هستند احتمالا تا پایین ترین سطح از سال 2002 به این سو سقوط کرده است. بهای مصرف کننده طبق بررسی انجام شده توسط بلومبرگ بر روی 37 اقتصاددان به میزان 1% در سال افزایش یافته است. دفتر ملی آمار در لندن ارقام خود را در ساعت 09:30 (بوقت لندن) منتشر خواهد نمود. بهای نزولی نفت خام، که دیروز تا پایین ترین قیمت در بیش از 5.5 سال گذشته کاهش یافت، و بهای کالاهای سوپرمارکتی دلیلی بر کاهش تند میزان رشد در نرخ تورم هستند. در همین زمان، اقتصاد ضعیف منطقه یورو در حال کم نمودن قدرت تقاضا در برگترین بازار صادرات بریتانیا می باشد. این در حال کمک نمودن به آقای کارنی و حزب اکثریت ایشان حفظ نرخ بهره در میزان حداقل خود در 0.5% توسط کمیته سیاست پولی این کشور را تصویق می کنند.
    ین در برابر اکثریت ارزهای اصلی طرف مقابلش بر سر وضعیت ایمنی اش افزایش یافت در حالیکه ارز کشورهای تولید کننده نفت خام بهمراه بهای این کالا کاهش ارزش را تجربه کردند. این ارز برای سومین روز از صعودهای انجام شده اش 0.2% تا 140.05 در ازای هر یورو افزایش یافت. یورو با تغییری جزئی پس از کاهش 1.3 درصدی در هفته گذشته و لمس 1.1754$ بعنوان پایین ترین نرخ از دسامبر 2005 به این سو در روز 8 ژانویه در 1.1834$ قرار داشت. ماریو دراگی ریاست ECB احتمالا سیاست های مدل برنامه QE این بانک را در نشست سیاست گذاری روز 22 ژانویه مشخص نماید. نفت خام برای تحویل در ماه فوریه در بازار مبادلات فیوچرز ICE لندن پس از افت 5.9 درصدی تا 47.16$، بعنوان پایین ترین قیمت از مارس 2009 به این سو در قیمت 47.24$ در هر بشکه قرار داشت. داده ها اقتصادی در این هفته ممکن است نشان دهند طبق برآوردهای میانه در بررسی انجام گرفته توسط بلومبرگ چشم انداز اقتصادی بزرگترین اقتصاد دنیا همچنان بدور از وضعیت اطمینان بخش قرار دارد.

پردازش ...
X