اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (10 دسامبر 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (10 دسامبر 2014)

    چشم انداز فاندامنتال

    دلار اوایل ساعات کاری روز چهارشنبه پیرو خروج بیرحمانه خریداران نزول سنگینی را بر جا گذاشت بطوریکه سرمایه گذاران همچنانکه پایان سال نزدیک می شود اولویت را به برداشت سود وخروج از پوزیشن های خود می دهند. بنظر می رسد بازارهای مملو از ترس و عدم اطمینان سیاسی در یونان با اشاره به پرواز سرمایه ها به سمت اوراق بهادار خزانه داری ایالات متحده دوباره آتش نگرانی ها درباره اروپا را روشن می سازد گردید، که این اتفاق باعث پایین تر رفتن نرخ بهره گردید که بنوبه خود شاخص دلار را به زیر جایگاه حدودا شش ساله اش کشانده است. نرخ دلار با بیش از 2% افت در یک مرحله تا 117.90 طی یک حرکت برگشتی معیوب از یک قله 7 ساله در 121.86 که روز دوشنبه تشکیل گردید تا 119.68 کاهش یافت. یورو از یک دره دوساله در 1.2247 تا 1.2448 رالی صعودی نمود، اما از آن به بعد مشغول کاهش یافتن تا 1.2373$ بوده است. دلار استرالیا وکانادا نیز از کف های چندین ساله خود فاصله گرفته است، که در این بین دلار استرالیا پیش از نزول دوباره با پرواز از یک دره تشکیل شده در 0.8223$ تا 0.8371 صعود کرده است. روز دوشنبه، ریاست بانک فدرال آتلانتا دنیس لاکهارت گفت Fed هنوز بایستی مترصد آغاز افزایش نرخ بهره در نیمه دوم سال 2015 باشد. فعلا دیدگاه مثبتی از سوی بازار بر روی دلار برقرار است. دلار کانادا روز سه شنبه پس از لمس ضعیف ترین سطح خود در برابر دلار در بیش از 5 سال گذشته، که بواسطه جهشی در بهای نفت خام پس از ریزش بزرگ روز دوشنبه به آن کمک شد تقویت شد. نفت، که از ماه ژوئن به این سو بیش از 40% افزایش یافته و حدود 4% در سسشن قبلی کاهش یافته است، کف های 5 ساله جدیدی را روز سه شنبه پیش از احیای قیمت خود بر جای گذاشت همچنانکه شرکت کنندگان بازار بدنبال مقداری ثبات برای سرمایه های خودشان بودند. طلا بیش از 2% افزایش یافت و به بالاترین قیمت خود از اواخبر ماه اکتبر به این سو بر سر پولبک در دلار و بازارهای دارایی و سهام دست یافت. طلای اسپات آخرین بار 2.14% تا 1228.50$ در هر اونس افایش یافت.

پردازش ...
X