اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (25 مارس 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (25 مارس 2014)

    تحليل فاندامنتال

    آمار ضعیف تولیدی دیروز بانک مرکزی چین را مجبور کرد تا برای دومین روز اقدامات تثبیتی را برای ارز این کشور بانجام برساند، که این کار یوان چین را تا قویترین سطح در 7 روز گذشته بالا برده است. بعلاوه، سفته بازیها اینطور رشد نمودند که دولت شاید اقامات اضافی دیگری را جهت تقویت اقتصاد در حال ضعیف شدن این کشور اعلام کند. از زمان آغاز سال، با توجه به گزارش بلومبرگ ارز این کشور 2.1% از ارشش را از دست داده است و یوان offshore 0.14% تا نرخ 6.1782 در برابر دلار صعود نمود.
    علاوه بر یوان چین، پیش از انتشار گزارش امروز شاخص اعتماد تجاری در آلمان، بزرگترین اقتصاد حاضر در منطقه اروپا، یورو نیز در برابر تمامی رقبای بیش از همه معامله شده اش پیشروی نمود. یک معیار سنجش در میان اقتصاددانان میانه بلومبرگ نشان داد که شاخص فضای کسب و کار موسسه ifo پس از دستیابی به رقم 111.3 در ماه فوریه، بعنوان قویترین قم از جولای 2011 به این سو، ممکن است در ماه مارس در رقم 110.9 قرار داشته باشد. این شاهص بر پایه بررسی 7000 مدیر در آۀمان می باشد و میزان تمایلات را در این کشور می سنجد. ر نتیجه، یورو قادر به حفظ افزایش خود در برابر دلار گردید. همچنین ارقام منتشر شده دیروز یک تقویت در میزان توید و خدمات نشان می دهد، که تا حدود سریعترین رقم روند در 3 سال شتاب گرفته است. پیش از سخنرانی امروز عصر دراگی ریاست بانک مرکزی اروپا، EUR/USD پس از افزودن 0.3% به ارزشش طی دیروز، بعنوان قویترین صعود بین روز از 14 مارس به این سو، سطح خود در 1.3834 را حفظ نمود. ین ارزشش را از قیمت close دیروز در 141.49 تا 141.52 در برابر یورو از دست داد.
    بعلاوه، ارزهای جنوب اقیانوس آرام با توجه به نشانه ها مثبت از سوی چین، بعنوان مهمترین شریک صادراتی این کشور، صعود کردند. بنابراین AUD تا یک قله 3 ماهه صعود نمود و NZD برای سومین روز پیاپی تقویت شد، این در حالیست که میزان نوسان ارزی با پشتیبانی از دارایی های پر ریسک تر (پربازده تر) تا پایین ترین میزان از سال 2012 به این سو کاهش یافت. AUD از قیمت 0.9133 طی دیروز با لمس قیمت 0.9158، بعنوان بهترین قیمت از 10 دسامبر به این سو، 0.1% تا 0.9138 دلار افزایش یافت، این در حالیست که NZD نیز 0.1% تا 85.53 سنت ایالات متحده بر ارزشش افزوده شد.

پردازش ...
X