اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

وضع مقررات سخت‌گیرانه‌تری برای رمزارزها از سوی ژاپن پس از تحریم روسیه

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • خبر: وضع مقررات سخت‌گیرانه‌تری برای رمزارزها از سوی ژاپن پس از تحریم روسیه

    مقامات ژاپنی قصد دارند قوانین جدید سخت تری را برای اپراتورهای رمزنگاری به عنوان بخشی از تلاش ها برای جلوگیری از استفاده روسیه از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم ها وضع کنند. این ابتکار قانونی پس از آن صورت گرفت که توکیو از صرافی‌های دارایی دیجیتال خواست تا نظارت بر تراکنش‌ها را در این ماه تقویت کنند.

    در میان نگرانی‌ها مبنی بر اینکه روسیه ممکن است از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم‌های بین‌المللی استفاده کند، مقامات ژاپنی قصد دارند مقررات مربوط به مبادلات ارزهای دیجیتال را تشدید کنند. این پلتفرم‌ها باید بررسی کنند که آیا گیرندگان تراکنش‌ها مشمول تحریم‌های مالی هستند که در پاسخ به اقدام مسکو در حمله به اوکراین وضع شده اند.

    به گفته منابع دولتی به نقل از ژاپن تودی، این مقررات از طریق اصلاحاتی در قانون تجارت خارجی این کشور اعمال خواهد شد. در این خبر توضیح داده شده است که هدف از این بازبینی محروم کردن افراد و نهادهای تحریم شده از فرصت‌ انتقال دارایی‌های دیجیتال به حساب شخص ثالث است.

    روسیه با مجازات‌های بی‌سابقه‌ای مواجه است که دسترسی این کشور به بازار مالی جهانی و ذخایر ارز خارجی و طلا را محدود کرده است. گزارش ها حاکی از آن است که مقامات روسی به ارزهای دیجیتال علاقه مند شده و حتی آماده پذیرش بیت کوین برای صادرات انرژی هستند. حمایت از قانونی کردن ارزهای دیجیتال در مسکو در حال افزایش است، در حالی که قانونگذاران و کارشناسان در حال بررسی برای اتخاذ چارچوب نظارتی جامعی هستند.

    در اوایل ماه مارس، دولت ژاپن از پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال خواست نظارت خود را تقویت کنند و مقامات مالی را از هرگونه تراکنش مشکوکی که ممکن است تحریم‌ها را نقض کند، مطلع سازند. آژانس خدمات مالی (FSA) و انجمن تبادل دارایی‌های مجازی و رمزنگاری ژاپن به دنبال راه‌هایی برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها توسط نهادهای روسی بوده‌اند و در عین حال مسدود شدن همه کاربران روسی را رد می‌کنند.

    در حال حاضر، قوانین ژاپن بانک‌ها را ملزم می‌کند که بررسی کنند آیا گیرندگان انتقال پول مشمول محدودیت‌ هستند یا خیر، اما صرافی‌های ارزهای دیجیتال هنوز موظف به انجام این کار نیستند. فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن، روز دوشنبه اعلام کرد که دولت برای ارائه اصلاحات مربوطه در جلسه فعلی پارلمان آماده می شود.

    واکنش‌ها به درگیری در اوکراین در میان اعضای صنعت رمزارزها متفاوت بوده است. برای مثال، در حالی که صرافی‌های کره جنوبی دسترسی روس‌ها را محدود می‌کرد، پلتفرم‌های بزرگ جهانی درخواست دولت اوکراین برای مسدود کردن یک‌جانبه حساب‌های همه کاربران روسی را رد کردند.




    منبع
پردازش ...
X