اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

سرقت ارزهای دیجیتال، منبع اصلی درآمد کره شمالی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • خبر: سرقت ارزهای دیجیتال، منبع اصلی درآمد کره شمالی

    گزارش سازمان ملل فاش کرده است که حملات سایبری به صرافی‌های ارزهای دیجیتال منبع اصلی تامین مالی کره شمالی در سال گذشته بوده است. بر اساس این سند، این کشور تحریم شده در حال توسعه برنامه های هسته ای و موشکی خود نیز بوده است.

    خبرگزاری رویترز با استناد به گزارش محرمانه سازمان ملل گزارش داد هکرهای تحت کنترل جمهوری دموکراتیک خلق کره (DPRK) به هدف قرار دادن موسسات مالی و پلتفرم های رمزنگاری مانند صرافی ها ادامه داده اند. نسخه سالانه آن که توسط ناظران مستقل تحریم تهیه شده و روز جمعه به کمیته تحریم های کره شمالی شورای امنیت ارائه شده است، ادعا می کند که:
    "حملات سایبری، به ویژه بر دارایی های ارزهای دیجیتال، منبع درآمد مهمی [برای کره‌شمالی] باقی می ماند."

    در این گزارش آمده است که به گفته یکی از کشورهای عضو، «بین سال‌های 2020 تا اواسط سال 2021، هکرهای سایبری کره شمالی بیش از 50 میلیون دلار از حداقل سه صرافی ارزهای دیجیتال در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا سرقت کرده‌اند».

    ناظران همچنین تخمین Chainalysis را نقل می‌کنند که اخیراً فاش کرد که پیونگ یانگ در سال 2021، حداقل هفت حمله به شرکت‌های مرتبط با رمزارزها انجام داده است که منجر به سرقت تقریباً 400 میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتال شده است. شرکت تحلیل بلاک چین در ماه ژانویه توضیح داد: "این حملات عمدتاً شرکت‌های سرمایه‌گذاری و صرافی‌های متمرکز را هدف قرار می‌دهند."

    در سال 2019، ناظران تحریم‌های سازمان ملل اعلام کردند که کره شمالی حدود 2 میلیارد دلار از طریق حملات سایبری پیچیده‌تر جمع‌آوری کرده است. گفته می شود که این پول دیجیتال برای تأمین مالی برنامه های سلاح های کشتار جمعی آن استفاده شده است. در آخرین گزارش آنها آمده است:

    "اگرچه هیچ آزمایش هسته ای یا پرتاب ICBM [موشک های بالستیک قاره پیما] گزارش نشد، کره شمالی به توسعه توانایی خود برای تولید مواد شکافت پذیر هسته ای ادامه داد."

    تحلیلگران متقاعد شده اند که نگهداری و توسعه زیرساخت های هسته ای و موشکی بالستیک کره شمالی متوقف نشده است. آنها همچنین خاطرنشان می کنند که کشوری که از سال 2006 تحت تحریم های سازمان ملل قرار دارد، آزمایش موشک بالستیک خود را سرعت بخشیده است و 9 پرتاب را در ماه ژانویه انجام داده است که بیشترین تعداد ماهانه تا به امروز است.


    منبع
پردازش ...
X