اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

کاهش 24 درصدی صادرات جواهرات طلا از هند به دبی در ماه های آوریل تا نوامبر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: کاهش 24 درصدی صادرات جواهرات طلا از هند به دبی در ماه های آوریل تا نوامبر

    صادرات جواهرات طلا از هند به دبی در ماه های آوریل تا نوامبر در مقایسه با دوره قبل از کووید-19 کاهش 24 درصدی داشته است، چون این بیماری همه گیر رونق بزرگترین بازار خارج از کشور برای تجار محلی را گرفته است.

    عمده فروشان جواهرات دبی گفتند که خرید از هند را کاهش داده اند، چون گردشگران در بحبوحه همه گیری بیماری به این کشور نمی آیند. پیش از این شرایط، بازار طلای دبی جاذبه ای اصلی برای گردشگران است و آنها برای خرید جواهرات طلا از آن بازدید می کنند. دبی مرکز اصلی صادرات جواهرات طلا به بازارهای دیگر نیز محسوب می شود. جواهرات طلا از بمبئی و کلکته بیشترین میزان تقاضا را در بین گردشگران و کشورهایی که دبی به آنها صادر می کند، به خود اختصاص می دهد.

    رامش بوگیلال وورا، مدیر اجرایی بافلش جوئلرز (Bafleh Jewellers)، واردکننده جواهرات طلا از هند مستقر در دوبی، گفت: "ورود گردشگران به خاطر شیوع بیماری کووید کاهش یافته است و به همین دلیل است که میزان فروش کمتر شده است. با این حال، ما امیدواریم که با افزایش سرعت واکسیانسیون دوز تقویتی، ورود گردشگران به کشور افزایش یابد."
    صادرات کلی جواهرات طلا در آوریل تا نوامبر 23.82 درصد کاهش یافت و به 45542.22 کرور روپیه رسید، در حالی که در آوریل تا نوامبر 2019 به 59783.40 کرور روپیه رسیده بود. صادرات جواهرات طلا در نوامبر با 33.83 درصد کاهش، از 7988.70 کرور روپیه در نوامبر 2019، به 5286.23 کرور روپیه رسید.

    صادرات کلی طلا و جواهرات در نوامبر 3.72 درصد کاهش یافت و به 17784.92 کرور رسید، در حالی که در نوامبر سال 2019، این میزان 18.471.31 کرور بود. این کاهش به دلیل وقفه در فعالیت های تولیدی در طول جشنواره دیوالی انتظار می رفت.

    با این حال، در مقایسه با دوره مشابه سال 2019، صادرات کلی طلا و جواهرات با 9.21 درصد افزایش در دوره آوریل تا نوامبر، به 193157.93 کرور روپیه رسید. بازارهای عمده صادراتی آمریکا (38.33%)، هنگ کنگ (24.46%)، امارات متحده عربی (13.87%)، و بلژیک (4.10%) بودند.

    کالین شاه، رئیس شورای ارتقای صادرات طلا و جواهرات (GJEPC) گفت: "عملکرد صادرات طلا و جواهرات هند تا سال 2021 بسیار بهتر از انتظارات ما در سال گذشته بوده است. خبر خوب این است که بزرگترین کشور مصرف کننده جواهرات جهان، ایالات متحده آمریکا، امسال خرید از هند را افزایش داده است. ما انتظار داریم در سال مالی جاری به هدف صادرات 41.65 میلیارد دلاری دست یابیم."

    در همین حال، GJEPC در توصیه های خود قبل از بودجه اتحادیه برای سال های 2022-23، از دولت خواسته است که عوارض واردات الماس تراشیده و صیقلی، طلا و سایر فلزات گرانبها را کاهش دهد و اصلاحیه ای در مقررات مالیاتی برای اجازه فروش الماس های خام در مناطق ویژه اعلام شده در بمبئی و سورات وضع کند.


    منبع
پردازش ...
X