اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پیش بینی قیمت روزانه نقره- کاهش ارزش نقره با افزایش مجدد ارزش بازده خزانه داری

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: پیش بینی قیمت روزانه نقره- کاهش ارزش نقره با افزایش مجدد ارزش بازده خزانه داری

    قیمت نقره به زیر سطح حمایت 25.20 دلار کاهش یافت و در حال رسیدن به سطح حمایت بعدی، معادل 25.00 دلار است.

    در حالی که ارزش دلار آمریکا در برابر بسیاری از ارزهای دیگر در حال افزایش است، قیمت نقره در حال حاضر، می تواند به زیر سطح حمایت 25.00 دلار برسد.

    شاخص دلار آمریکا توانست در بالاتر از سطح مقاومت 92.15 قرار بگیرد و در حال حاضر، در حال رسیدن به سطح مقاومت بعدی در 92.35 است.

    اگر شاخص دلار آمریکا بتواند بالاتر از 20 ema قرار گیرد، به سمت سطح مقاومت بعدی در 92.50 حرکت خواهد کرد که امروزه، برای قیمت نقره و طلا نزولی خواهد بود.

    بازدهی خزانه داری بعد از روند نزولی دیروز که برای سایر فلزات گرانبها نیز نزولی بود، روند صعودی شدیدی را در پیش گرفت.

    طلا در حال رسیدن به سطح حمایت 1735 دلار است. اگر طلا زیر این سطح قرار گیرد، روندی نزولی طی کرده و به سطح حمایت 1720 دلار حرکت می کند که برای نقره و سایر فلزات گرانبها نزولی خواهد بود.

    نسبت طلا/ نقره در محدوده بین حمایت در 69 و مقاومت در 70 باقی می ماند. حرکت به زیر سطح حمایت 69 راه را برای رسیدن به سطح حمایت بعدی در 68.55 هموار می کند که برای نقره، صعودی خواهد بود.

    تحلیل تکنیکال
    نقره توانست به زیر سطح حمایت 25.20 دلار برسد و تلاش کرد تا زیر سطح حمایت بعدی در 25.00 دلار قرار گیرد. اگر نقره به زیر سطح حمایت 25.00 دلارسقوط کند، به سمت سطح حمایتی حرکت خواه کرد که در 24.70 دلار واقع شده است.

    اگر نقره زیر سطح حمایت 24.70 دلار قرار بگیرد، به سطح حمایت بعدی 24.50 دلار حرکت می کند.

    تجربه موفقیت آمیز حمایت در 24.50 دلار راه را برای رسیدن به سطح حمایت 24.25 دلار هموار می کند.

    در روند صعودی، سطح حمایت قبلی در 25.20 دلار به عنوان اولین سطح مقاومت در برابر نقره عمل خواهد کرد. سطح مقاومت بعدی در 25.30 دلار واقع شده است. درصورتی که نقره بتواند از 20 ema بالاتر رود، به سطح مقاومت 25.55 دلار حرکت می کند. حرکت بالاتر از این سطح، نقره را به سطح مقاومت در 50 ema با 25.70 دلار سوق می دهد.
پردازش ...
X