اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پیش بینی بانک آمریكا در مورد سریعترین افزایش قیمت نفت در 30 سال گذشته

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: پیش بینی بانک آمریكا در مورد سریعترین افزایش قیمت نفت در 30 سال گذشته

    بانک آمریکا، با پیوستن به گروه درحال افزایش تحلیلگرانی که بازگشت قیمت نفت به محدوده سه رقمی را پیش بینی می کنند، در گزارشی جدید اعلام کرد که قیمت نفت قرار است با سریعترین نرخ از دهه 1970 افزایش یابد.

    طبق اعلام بانک، متوسط قیمت نفت برنت طی پنج سال آینده بین 50 تا 70 دلار در هر بشکه خواهد بود.

    این بانک همچنین گفت حالا كه قیمت نفت برنت به بالای 60 دلار رسیده است، اوپك + ممكن است تصمیم بگیرد كه روند كاهش تولید خود را تغییر دهد، اما افزود كه بازگشت آهسته نفت خام ایالات متحده به بازارهای بین المللی ممكن است به تمدید توافق کاهش تولید منجر شود تا اطمینان حاصل شود كه قیمت ها بالاتر می مانند.

    تحلیلگران این بانک گفتند: "ما معتقدیم كه رشد آهسته تر نفت خام و ثبات قیمت نفت احتمالاً نیاز به ادامه مدیریت بازار اوپک + بعد از آوریل 2022 خواهد داشت."

    هفته آینده، اوپک + جلسه می گذارد تا در مورد پیشرفت توافق خود در شرایط کاهش بسیار بیشتر عرضه بحث کند و انتظار می رود که برخی از اعضا برای افزایش تولید فشار وارد کنند. با این حال، بر اساس گزارش ها، این افزایش متوسط و 500000 بشکه در روز خواهد بود.

    آخرین جلسه کمیته نظارت مشترک وزیر اوپک + در هفته اول فوریه برگزار شد و در نهایت، بدون اتفاق غیرمنتظره بسیاری پایان یافت. برای ماه فوریه، 75000 بشکه دیگر در روز به سهمیه ها- 65000 بشکه در روز به روسیه و 10 هزار بشکه در روز به قزاقستان- اضافه شد. برای ماه مارس، سهمیه تولید باز به همان میزان و با همان مقدار توزیع باز کاهش یافت.

    روسیه یکی از اعضای کارتل توسعه یافته است که احتمالاً خواستار افزایش بیشتر تولید خواهد بود. مسکو عادت دارد که بودجه خود را بر اساس قیمت های بدبینانه برای نفت تعیین کند، که سود هر معیار دلار اضافی را افزایش می دهد. از طرف دیگر، عربستان سعودی ممکن است بخواهد قیمت های بسیار بالاتری را تجربه کند، چون با وجود کمترین هزینه تولید در جهان، سطح سربه سر آن همچنان بسیار بالا است.

    منبع: Oilprice.com
پردازش ...
X