اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

روند صعودی فلزات گرانبها پس از 6 هفته رکود، با کساد شدن بازار سهام

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • مقاله: روند صعودی فلزات گرانبها پس از 6 هفته رکود، با کساد شدن بازار سهام

    روز دوشنبه، با توقف روند رشد سهام و با وجود محدود شدن میزان سود با تقویت دلار و بازده خزانه داری ایالات متحده، طلا به شش هفته رکود پایان داد.
    تا ساعت 14:09 به وقت تهران، هر اونس طلا، پس از آن که با رسیدن به قیمت 1816.53 دلار در هر اونس، به پایین ترین حد خود از 2 دسامبر رسید، با 0.1% افزایش، با 1.849.64 دلار در هر اونس معامله شد. هفته گذشته، طلا بیشترین افت خود را از اواخر ماه نوامبر به ثبت رساند.
    معاملات آتی طلای ایالات متحده، با 0.8٪ افزایش، به 1.849.70 دلار رسید.
    کارلو آلبرتو دی کازا، تحلیلگر ارشد ActivTrades، با بیان این که گسترش بیماری کووید-19 و واکنش بازارهای سهام به آن از عامل تاثیرگذار مهمی برای این فلز گزانبها است، گفت: "برخی از سرمایه گذاران در بازارهای دیگر تردید می کنند و این کار از طلا حمایت می کند."
    پس از افزایش ناگهانی در موارد ابتلا به ویروس، ارزش سهام اروپا، پس از 10 ماه رکوردشکنی، سقوط کرد.
    در همین حال، بازده 10 ساله خزانه داری ایالات متحده با امید به تصویب بسته های تشویقی مالی بیشتر در ایالات متحده، بالاتر از 1٪ ثابت شد و به صعود دلار در طی حدود سه هفته کمک کرد.
    کارستن منکه، تحلیلگر گروه جولیوس بائر، در یادداشتی اظهار داشت: "ما معتقدیم كه تقاضای پناهگاه امن (برای طلا) باید به میزان بیشتری از بین رود، چون با وجود اِعمال محدودیت های مجدد در بسیاری از كشورهای اروپایی، بهبود وضعیت اقتصادی را پیش بینی می کنیم."
    هر اونس نقره با کاهش 0.9٪ به 25.15 دلار رسید، در حالی که پیش از این، به پایین ترین سطح در یک ماه گذشته، یعنی 24.30 دلار رسیده بود.
    منکه افزود: "نقره باید در جریان سریع طلا به حرکت خود ادامه دهد."
    روز جمعه، پس از آن که داده های مربوط به مشاغل از دست رفته در اقتصاد ایالات متحده برای اولین بار در هشت ماه گذشته، در ماه دسامبر، منتشر شد، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب، به کمک های مالی اشاره کرد که به صورت مستقیم تری، به خانواده های آسیب دیده بر اثر شیوع بیماری ارائه می شود.
    ریچارد کلاریدا، معاون رئیس فدرال رزرو، گفت که اقتصاد ایالات متحده با کمک واکسن ها و اختصاص بودجه بیشتر از سوی دولت، سالی "چشمگیر" را پیش رو خواهد داشت.
    کارلو آلبرتو دی کازا، تحلیلگر ارشد ActivTrades، گفت: "نکته مثبت برای طلا این است که بانک های مرکزی در دراز مدت سازگارتر هستند... این فلز حاشیه امنیتی مستحکمی، حدود 1830 دلار، ایجاد کرده و احتمال افزایش قیمت طلا تا 1880 یا 1900 دلار نیز وجود دارد."
    ارزش پلاتین 1.5٪ افت کرد و به 1048.65 دلار در هر اونس رسید، در حالی که پالادیوم 0.6٪ افت کرد و به 2،356.82 دلار در هر اونس رسید.
پردازش ...
X