اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اُفت ارزش طلا در مقابل دلار آمریکا؛ سقوط ارزش نقره به پایین ترین سطح از ماه سپتامبر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: اُفت ارزش طلا در مقابل دلار آمریکا؛ سقوط ارزش نقره به پایین ترین سطح از ماه سپتامبر

    a-one-ounce-britannia-gold-coin-sits-on-one-hundred-gram-gold-bars-at-gold-investments-ltd-bullion-dealers-in-this-arranged-photograph-in-london-u-k-on-wednesday-july-29-2020-gold-held-its-ground-after-a-record-setting-rally-as-investors-awaited-the-outco
    پس از آن که افزایش قیمت دلار و بهبود وضعیت بازده خزانه داری باعث کاهش قیمت ها شد،
    قیمت طلا به زیر 1900 دلار در هر اونس کاهش یافت. ارزش نقره به پایین ترین میزان آن از ماه سپتامبر سقوط کرد.
    طلا در نیویورک تا 4.5 درصد کاهش یافت، که بیشترین میزان از ماه نوامبر است و روند افزایش قیمت آن که از ابتدای امسال آغاز شده بود، متوقف شد. ارزش نقره تا 9.8 درصد اُفت کرد. با افزایش بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده، که احتمال توقف در سقوط اخیر قیمت ارز را افزایش می دهد، ارزش دلار افزایش یافت. پس از آنکه قیمت ها از میانگین متحرک 100 روزه که سطح فنی کلیدی بود، فراتر رفت، سقوط قیمت اولیه طلا تشدید شد.
    با عملکرد بالاتر خزانه داری و انتظارات فزاینده نسبت به حمایت اقتصادی که باعث تحت فشار قرار دادن قیمت ها شد، و در عین حال، گسترش بیشتر ویروس کرونا، عدم اطمینان در مورد بهبود اقتصاد جهانی و احتمال افزایش تورم که باعث افزایش قیمت فلزات شد، از ابتدای سال جدید میلادی، قیمت فلزات گرانبها به شدت نوسان پیدا کرد.
    تام فیتزپاتریک، استراتژیست فنی سیتی گروپ (Citigroup)، در پیامی که از طریق ایمیل ارسال کرد، اظهار داشت: "هفته اول ژانویه است و حفظ جایگاه ها مشکل است، بنابراین نوسانات می تواند اغراق آمیز باشد." او گفت: با توجه به این که نوسان کمتر مشابه الگوی ماه نوامبر است كه در آن، بازده خزنه داری و دلار نیز بر طلا فشار می آورد، محدوده بین 1849 و 1855 دلار آمریکا محدوده ای كلیدی است که می توان انتظار داشت.
    کسب دو کرسی سنا توسط حزب دموکرات در دور دوم انتخابات در جورجیا، کنترل کامل كنگره را در اختیار جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریكا، قرار می دهد و به او امکان می دهد كه بسته های تشویقی بیشتری را ارائه كند و هزینه های بیشتری را برای بازسازی اقتصادی صرف کند.
    قیمت لحظه ای طلا با اُفت 4.1 درصدی به 1835.70 دلار آمریکا در هر اونس رسید. به این ترتیب، اولین افت هفتگی ارزش این فلز طی شش هفته گذشته به ثبت می رسد. پس از سقوط 9.8 درصدی قیمت نقره، هر اونس نقره با کاهش 9.3 درصدی به 24.6272 دلار رسید، که بیشترین میزان کاهش از 21 سپتامبر است. قیمت های پلاتین و پالادیوم نیز سقوط کرد.
    شاخص قیمت لحظه ای دلار در بلومبرگ 0.3 درصد رشد کرد.
    بیت کوین بیشترین کاهش را از ماه مارس تجربه کرد. طرفداران بزرگترین ارز رمزنگاری شده در جهان با استناد به شواهد گسترش علاقه در میان سرمایه گذاران، عقیده دارند که برای جلوگیری از ضرر ناشی از کاهش ارزش دلار و خطر تورم، بیت کوین جایگاه طلا را به خود اختصاص داده است.
پردازش ...
X