اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

درددل های بازاری

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط Spinoza نمایش پست ها

    سلام و شب بخیر دوستان عزیز، امروز شاخص قند و شکر برای اولین بار در تاریخ خود وارد کانال بسیار بسیار مهم 17000 واحد شد. دلیل این اهمیت و حساسیت این مرز قبلا با هم مرور کرده ایم.
    از دید شخصی بنده شاید نگاه چارت پست بالا بهترین دید کلان به گروه قند و شکر باشد. باید از این به بعد بسیار هشیار، سهامدار و مترصد افزودن در قیمتهای بهینه بود چرا که طبق انتظار و عرایض قبلی شاخص قند و شکر با نفوذ بیشتری روی مرز ورودی به یک فاز جدید است و تقریبا روی باند پرواز با ورود به کانال صعودی جدید قرار گرفته است. میدانیم شکسته شدن کانالهای معتبر بلندمدت در جهت روند غالب (سقف کانال صعودی و کف کانال نزولی) ندرتا در بازارهای مالی اتفاق رخ میدهد و حتما نیاز به پشتوانه قوی بنیادی دارد. بنابراین بد نیست نگاهی به بروز شده چارت بلند مدت شاخص گروه (پست بالا) آن بیندازیم:



    نوشته اصلی توسط Spinoza نمایش پست ها

    در گروه قند و شکر خرید قلرست و قشیر نیاز به تحلیل پیچیده ای شامل بنیادی یا تکنیکال ندارد.
    هر دو نه تنها از دید تورمی ارزش داراییها، بلکه مقدم بر آن از دید سود عملیاتی با نرخ فعلی و طنزآمیز شکر، به روشنی با ارزش واقعی فاصله زیادی دارند و از دید تکنیکال محاسباتی و کلاسیک در حال تکمیل سیگنال رالی هستند.
    خوب خوشبختانه پس از سیگنالهای رالی عرض شده در شاخص قند و شکر و به ویژه قشیر و قلرست حرکت شارپ گروه آغاز شده است. ورود شاخص گروه به کانال 20000 (پس از شکست مرز مهم 17500 تا 18000) و آغاز یک ماجراجوی بزرگ در منطقه ای باز و کم مقاومت با هدف حداقلی 25500 واحد، را قبلا در پستهای متوالی با هم مرور کردیم و جای شکر و تبریک فراوان به سهامداران این گروه دارد.
    در این گروه قشیر و قلرست به دلیل رشد کمتر در دو سه سال اخیر در بعد تکنیکال محاسباتی سیگنالهای بسیار قویتر برای اهداف بالا را صادر کرده اند و با سیگنالهای عالی شاخص قند و شکر حمایت میشوند. هر دو از جمله قلرست برای ادامه سهامداری و ورود جدید با وجود رشد این هفته قابل بررسی هستند:

    قلرست هفتگی و لگاریتمی
    97/12/08:

    پس از سیگنال رالی بسیار قدرتمند در آنالیز حجمی (تکنیکال محاسباتی) سهم، قیمت با شیب زیادی در حال صعود است و به نظر قصد جبران عقب ماندگی شدید خود از بنیاد سهم و تورم پیرامون بازار را دارد. شیب صعود و قدرت روشن خریداران احتمالا تحت تاثیر رونمایی از پتانسیل بنیادی سهم (افزایش سرمایه از سود انباشته) نیز میباشد. از دید پرایس اکشن و در نمودار تعدیل شده، فشار خرید باعث شکست تقریبا همزمان سقف تاریخی و خط روند مقاومتی (قرمز) شده است که به دلیل رنج صعودی طولانی قبل از آن (قله های میانی) همراه با واگرایی منفی یا حتی اخطار آن نیست.
    ** با توجه به تحولات اخیر، نحوه معاملات و عدم اشباع سیگنالهای حجمی رالی در بازه میان تا بلند مدت، اهداف قلرست بسیار بالاتر از تصور فعالان بازار به نظر میرسد ولذا ادامه سهامداری و حتی ورود جدید کم ریسک و قابل بررسی به نظر میرسد:

    ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 02-28-2019, 03:12 AM

    نظر


    • نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4293727, member: 49249

      خوب همه بازار و مخصوصا سهامداران بلند مدت گروه قند و شکر مطمئن هستند این صنعت با وجود جهش ماه قبل، بخش مهمی از مسیر رشد خود را هنوز نرفته اما چرا و چطور؟! ... خدمتتون عرض کردم از آنجایی که با یک الگوی بزرگ در بازه بلند مدت روبرو هستیم که قبلا هم تکرار شده برای همین میتوان بار دیگر انتظار تحقق همان الگو و تارگت را داشت و از همه مهم تر این که محاسبه حدودی تارگت حتما باید در مقیاس لگاریتمی محاسبه شود.پس پیرو عرایض قبلی و تکمیل چارتهای بالا:

      شاخص قند و شکر
      ماهانه و لگاریتمی ، 97/08/13:

      نهایتا طبق انتظار قوس و دسته زیبای الگوی کاپ شاخص با رعایت تناسب جالب زمانی (زمان دسته برابر %30 قوس) تکمیل شد و رسیدن به تارگت از کندل سپتامبر 2018 آغاز شده است. تارگت نهایی برای این سوپر کاپ یا فنجان و دسته سوم عجیب به نظر میرسد اما با توجه به شرایط بنیادین و ثبات قیمتی در دسته ای یک ساله به شکل پرچم مستطیل (نفوذ همزمان و شدید قیمت/زمان)، میتواند حداقل حدود 25500 واحد برابر با فیبو اکسپنشن 100 از کف فنجان تا لبه و اعمال آن از انتهای دسته فنجان و در صورت مساعدت بنیادین تا 33300 واحد باشد.
      از دید زمانی با توجه به اینکه تحقق تارگت دو فنجان و دسته داخلی قبلی به ترتیب در طول 3 و 5 ماه انجام شده، زمان رسیدن به این تارگت میتواند تا اواخر سال جاری و تا 8 کندل ماهانه باشد که حداقل 3 ماه آن سپری شده است:



      باز هم تبریک فراوان به سهامداران گروه قند و شکر خصوصا سهامداران بلندمدتی که صبوری کرده و اسیر بازیهای معاملات صوری، جابجاییهای بیهوده و گاها زیانساز نشدند.
      * از دید فنجانهای و دسته های تو در تو و بسیار زیبا در چارت بلند مدت شاخص قند و شکر (پست بالا)، 25500 واحد که روزگاری نه چندان دور باور نکردنی به نظر میرسید، اولین تارگت یا حداقل تارگت در مقطع فعلی برای شاخص قند و شکر است. اما چنانکه قبلا عرض شد برای بازه های میان مدت تا بلند مدت اهداف بعدی شاخص گروه در سقف کانال صعودی بالایی (قرمز) در چارت پایین جستجو کنید (چارت و پست پایین) که به نظر حدود 55000 واحد در یک زمان منطقی و متناسب (4 ماه آینده) معقول باشد.
      برای همین بد نیست چشم انداز دیگر و تا اینجا معتبر را برای شاخص قند و شکر بروزرسانی کنیم:

      آپدیت شاخص قند و شکر ماهانه و لگاریتمی
      97/12/12:

      بالاخره اتفاق نادر تکنیکال برای گروه قند و شکر روی داد و سقف کانال صعودی آبی رو به بالا و با قدرت شکسته شد. این اتفاق تاریخی به طور حتم پشتوانه قوی بنیادی دارد. از آنجاییکه هیچگونه اخطار واگرایی منفی بین قیمت و اندیکاتورهای متعارف آن دیده نمیشود و اندیکاتورهای حجمی نیز از کفهای جدید (واگرایی مثبت حجمی و زمانی) شروع به رشد کرده اند میتوان گفت از این پس شاخص گروه در فضایی کم مقاومت قرار گرفته و قادر است تا سقف کانال صعودی بالاتر (قرمز)، حدود 55000 واحد، و البته در طول زمانی متناسب (تا حدود 4 ماه)، رشد کند:



      نوشته اصلی توسط Spinoza نمایش پست ها

      سلام و شب بخیر دوستان عزیز، امروز شاخص قند و شکر برای اولین بار در تاریخ خود وارد کانال بسیار بسیار مهم 17000 واحد شد. دلیل این اهمیت و حساسیت این مرز قبلا با هم مرور کرده ایم.
      از دید شخصی بنده شاید نگاه چارت پست بالا بهترین دید کلان به گروه قند و شکر باشد. باید از این به بعد بسیار هشیار، سهامدار و مترصد افزودن در قیمتهای بهینه بود چرا که طبق انتظار و عرایض قبلی شاخص قند و شکر با نفوذ بیشتری روی مرز ورودی به یک فاز جدید است و تقریبا روی باند پرواز با ورود به کانال صعودی جدید قرار گرفته است. میدانیم شکسته شدن کانالهای معتبر بلندمدت در جهت روند غالب (سقف کانال صعودی و کف کانال نزولی) ندرتا در بازارهای مالی اتفاق رخ میدهد و حتما نیاز به پشتوانه قوی بنیادی دارد. بنابراین بد نیست نگاهی به بروز شده چارت بلند مدت شاخص گروه (پست بالا) آن بیندازیم:


      نظر


      • غیر از این لطف بفرمایید جهت اطلاع بنده و سایر اعضا یک نمونه از تحلیلی "با محتوا" مثلا از بانک ملت که فعلا پربیننده ترین نماد بورس تهران است ارایه بفرمایید.

        با تشکر فراوان[/B][/COLOR][/QUOTE]

        ////////////////////////////////////////////

        وبملت در حال تکمیل سقف برای ریزش هست

        تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
        قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

        نظر


        • نوشته اصلی توسط Spinoza نمایش پست ها


          ** توضیحات تکمیلی و چارت مربوط به پست بالا و هشدار رالی در کلیت بازار بورس با توجه بیشتر به نمادهای کوچک:


          شاخص کل هموزن،
          هفتگی 97/11/26:

          میانگینهای بازار تمایل به تکرار گذشته خود با اولویت باکسهای زمانی نزدیک تر را دارند. سیگنالهای قوی تکنیکال محاسباتی در بعد حجم و قیمت برای آغاز یک رالی جدید در کلیت بازار و با توجه بیشتر به نمادهای کوچک (به دلیل انحراف بین شاخص کل و شاخص کل هموزن)، در حال تکمیل است. علاوه بر این شاهد هستیم چارت کلاسیک شاخص هموزن نیز بعد از واگرایی موفق اخیر و تغییر روند به صعودی (قرمز) ، در حال تکرار جالب توجه باکس قیمت زمان (سبز) قبل از رالی تابستان امسال است. شاخص جریان نقدینگی نیز صعودی شده و پس از شکست سطح مهم 50 در حال تکمیل پولبک به آن است. * با توجه به شواهد متعدد، رالی شارپ بیشتر گروههای صنعت بازار بورس به ویژه نمادهای کوچک و بنیادی، با هدف حداقل 55000 واحد طی 2 تا 4 هفته آینده میتواند آغاز شود:

          نوشته اصلی توسط Spinoza نمایش پست ها
          آپدیت شاخص کل هموزن هفتگی ، 97/12/21:
          تکرار باکس قیمت/زمان 12 هفته ای و آمادگی شاخص کل هموزن برای رالی بعدی بازار، تقریبا پر شده است و این روزها با توجه به افزایش قابل ملاحظه ارزش کل معاملات بورس (بالای 600 میلیارد تومان در روز) میتوان منتظر جهش مجدد و انتخابی تر کلیت بازار با تمرکز بر سهام کوچک یا سهام بنیادی سودزا (به دلیل انحراف قابل توجه بین شاخص کل و شاخص کل هموزن) بود:


          خوب دوستان عزیز در این موج 3 بازار (رالی دوم) فرق بین شاخص کل و شاخص کل "هموزن" را ببینید و این که چرا قدرت موج صعودی فعلی در نمادهای کوچک به ویژه گروه قند و شکر و مواد دارویی تا این حد بیشتر از سایر نقاط بازار است.
          همانطور که بارها و اخیرا در پستهای بهمن و اسفند 97 تاکید کردم دراین رالی که روی فیبوهای زمانی مورد انتظار و بعد از باکس قیمت/زمان مشابه رالی قبلی آغاز شد،
          نقدینگی به شکل سنگین و بسیار هوشمندانه تر، در حال خرید سهام کوچک و با پتانسیل بنیادی بازار است که از رکود تورمی و مشکل فروش در امان است.

          برای همین خریدهای انتخابی تر و توجه به سهام کوچک به روشنی میبینید که شاخص کل هموزن (نسبت به شاخص کل) هم شیب صعودی بیشتری دارد، با درصد رشد بیشتر، زودتر پیک قبلی خود را رد کرده است و همچنین شانس واگرایی منفی کمتری دارد.

          در دو چارت بروز شده زیر به ترتیب هر دو شاخص را ببینید:

          شاخص کل هفتگی 98/01/24: شاخص کل نسبت به شاخص کل هموزن با کمی تاخیر فاز رشد خود را آغاز کرده و هنوز از پیک قبلی 197000 واحد، عبور نکرده است. این نکته مهم در رالی دوم و بزرگ بازار، توجه جریان نقدینگی به نمادهای کوچک و با پتانسیل بنیادی را نشان میدهد که علاوه بر جبران تورمی، شانس رشد سودزایی بنیادین را دارا هستند. همچنین با رشد متناسب تر اندیکاتورهای مختلف، شانس واگرایی منفی در شاخص هموزن پایین تر به نظر میرسد:







          نظر


          • نوشته اصلی توسط مهدی موسوی نمایش پست ها
            غیر از این لطف بفرمایید جهت اطلاع بنده و سایر اعضا یک نمونه از تحلیلی "با محتوا" مثلا از بانک ملت که فعلا پربیننده ترین نماد بورس تهران است ارایه بفرمایید.

            با تشکر فراوان[/B][/COLOR]
            ////////////////////////////////////////////

            وبملت در حال تکمیل سقف برای ریزش هست

            [/QUOTE]

            ممنون از شما، اما این تغییر روند احتمالی یا الگوی سقف دوگانه، به سایر شواهد تاییدی از جمله الگوی افزایش حجم معاملات یا واگرایی منفی بازگشتی (-RD) تایم بالاتر، در قله دوم احتیاجی ندارد؟ به ویژه برای اینکه از دید پرایس اکشن قیمت به بالای هر دو سقف اخیر خود نفوذ کرده و در بالای آنها ایستایی زمانی و حجمی پیدا کرده است؟

            و اینکه آیا ممکن است در همین چارت یک کف دوقلو همزمان با کاهش حجم معاملات و واگرایی مثبت در قعر سمت راست دیده شود؟
            ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 04-13-2019, 11:23 PM

            نظر


            • نوشته اصلی توسط Spinoza نمایش پست ها
              ////////////////////////////////////////////

              وبملت در حال تکمیل سقف برای ریزش هست

              ممنون از شما، اما این تغییر روند احتمالی یا الگوی سقف دوگانه، به سایر شواهد تاییدی از جمله الگوی افزایش حجم معاملات یا واگرایی منفی بازگشتی (-RD) تایم بالاتر، در قله دوم احتیاجی ندارد؟ به ویژه برای اینکه از دید پرایس اکشن قیمت به بالای هر دو سقف اخیر خود نفوذ کرده و در بالای آنها ایستایی زمانی و حجمی پیدا کرده است؟

              و اینکه آیا ممکن است در همین چارت یک کف دوقلو همزمان با کاهش حجم معاملات و واگرایی مثبت در قعر سمت راست دیده شود؟
              [/QUOTE]

              سلام جناب Spinoza

              ضمن عذرخواهی در تاخیر پاسخ ، همانگونه که مشاهده میفرمائید این نماد طبق تحلیل دو موجی تصویر پیش رفته ( اینکه نوشتم دو موجی به این علت هست که هر چه تعداد امواج تحلیل شده بیشتر باشه ارزش ان به شرط صحیح بودن بصورت تصاعدی افزایش پیدا میکنه و اگر فرصت و دل و دماغی بود انچه از تحلیل اموختم را بصورت یکی دو پست علی الخصوص برای دوستان مشتاقی چون شما تقدیم میکنم )

              ولی فعلا بصورت اختصاری و ضمن احترام به روش تحلیل و بیشتر برای اشتیاق و پشتکارتان عرض میکنم که بنده از هیچ یک از ابزار تحلیلی که نوشته اید استفاده نمیکنم
              روش بنده 90 در صد نگاه به موج شامل موجهای قبلی و تایم های مختلف و ده در صد فیبو ، و حتما زیر یکدفیقه انجام میشه
              و دقت کردم تحلیل هائی که زیر یکدقیقه نتونم تشخیص بدم و کار به ابزارهای مختلف و اندازه گیری های متعارف بکشه اکثرا اشتباه در میاد
              اینکه نوشتم روش شخصی بنده هست امیدوارم موجب غیظ و غضب دوستانی که باب میلشان نیست نشه

              و اما ادامه تحلیل را در سه تایم فریم تقدیمتان میکنم
              این نماد بنظر بنده از کمی پائینتر 2900 یا احتمال کم 2600 ریال صعودی میشه تا 4000 ریال
              هر چند قصد مزاحمت و گذاشتن پست نداشتم ولی بی پاسخ گذاشتن سوال شما را خارج از نزاکت دیدم




              تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
              قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

              نظر


              • نوشته اصلی توسط Spinoza نمایش پست ها
                خوب دوستان عزیز در این موج 3 بازار (رالی دوم) فرق بین شاخص کل و شاخص کل "هموزن" را ببینید و این که چرا قدرت موج صعودی فعلی در نمادهای کوچک به ویژه گروه قند و شکر و مواد دارویی تا این حد بیشتر از سایر نقاط بازار است.
                همانطور که بارها و اخیرا در پستهای بهمن و اسفند 97 تاکید کردم دراین رالی که روی فیبوهای زمانی مورد انتظار و بعد از باکس قیمت/زمان مشابه رالی قبلی آغاز شد،
                نقدینگی به شکل سنگین و بسیار هوشمندانه تر، در حال خرید سهام کوچک و با پتانسیل بنیادی بازار است که از رکود تورمی و مشکل فروش در امان است.

                برای همین خریدهای انتخابی تر و توجه به سهام کوچک به روشنی میبینید که شاخص کل هموزن (نسبت به شاخص کل) هم شیب صعودی بیشتری دارد، با درصد رشد بیشتر، زودتر پیک قبلی خود را رد کرده است و همچنین شانس واگرایی منفی کمتری دارد.

                در دو چارت بروز شده زیر به ترتیب هر دو شاخص را ببینید:

                شاخص کل هفتگی 98/01/24: شاخص کل نسبت به شاخص کل هموزن با کمی تاخیر فاز رشد خود را آغاز کرده و هنوز از پیک قبلی 197000 واحد، عبور نکرده است. این نکته مهم در رالی دوم و بزرگ بازار، توجه جریان نقدینگی به نمادهای کوچک و با پتانسیل بنیادی را نشان میدهد که علاوه بر جبران تورمی، شانس رشد سودزایی بنیادین را دارا هستند. همچنین با رشد متناسب تر اندیکاتورهای مختلف، شانس واگرایی منفی در شاخص هموزن پایین تر به نظر میرسد:







                با سلام و تبریک اعیاد این روزها خدمت دوستان،

                در کنار شاخص صنایع کوچک مثل مواد دارویی یا قند و شکر، تحرکات شاخص کل "هموزن" بازار نیز برای سهامداران شرکتهای کوچک بنیادین میتوان مهم باشد، چراکه کل بازار با تمرکز ویژه روی این مدل سهام ، در یک رالی مهم و تاریخی به سر میبرد:

                خوشبختانه امروز شاخص کل هموزن با حجمی بسیار عالی (ارزش معاملات نزدیک به 1000 میلیارد تومان فقط برای بورس)
                از یک مقاومت بسیار مهم و کلاسیک %50 ویلیام گن در مقیاس لگاریتمی
                (%50 از گام قبلی رشد در پروجکشن قیمتی: حدود 39500 واحد) رد شد که به طور ساده به ما میگوید بعد از پولبک احتمالی، ادامه رشد تا گام %100 این پروجکشن (حدود 55000 واحد برای شاخص کل هموزن) بسیار محتمل است. پس حداقل تا آن زمان با خیالی نسبتا آسوده و البته با حد ضرر متحرک (برای سهامداران کوتاه تا میان مدت) میتوان در کلیت بازار و به ویژه گروههای مصون از رکود تورمی مثل صنعت دارو ، غذایی، قند و شکر سهامداری کرد.
                ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 04-20-2019, 12:35 PM

                نظر


                • نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4531824, member: 49249
                  دوستانی که با گروه سیمان مشکل بنیادی ندارند و قصد سهامداری یکی دو ماه یا بیشتر در این گروه را دارند، میتوانند نماد سکرما (سیمان کرمان) را انتخاب کنند که به نظر میرسد علاوه بر +HD هفتگی کلاسیک قیمت با اسیلاتورهای مهم، با واگراییهای مثبت حجمی حیرت انگیز، رشد متفاوت و بلندتری خواهد داشت. البته و به ترتیب سرود و سخوز (نمادهای شفاف و خوش نام گروه سیمان)، سصوفی، سبهان و سقاین هم در این گروه با رشد کمتر و پتانسیل جهش، مناسبند، اما به نظر سکرما حرف متفاوتی برای گفتن دارد....

                  نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4531824, member: 49249

                  ... چارت مربوط به پستهای بالا. توضیح اینکه این اندیکاتور اختصاصی تقاضای هوشمند، به ندرت واگرایی با قیمت، آنهم از نوع +RD میدهد:




                  آپدیت سکرما ماهانه و لگاریتمی
                  98/03/26:

                  با 3 سال ثبات یا نفوذ شدید قیمت/زمان (Time/Price overbalance) در این نماد بنیادین گروه سیمان (مستطیل آبی) اهداف آینده سهم بالاتر رفته و بعد از یک واگرایی غول پیکر مثبت و موفق، حرکت انگیزشی بزرگی آغاز شده است.

                  قیمت در چارت تعدیل شده از پیک اخیر (انتهای موج 1 محتمل) عبور کرده و به نظر با یک موج 2 فلت (اصلاح حداقلی، نفوذ مجدد قیمت/زمان در کانال 300 و به شکل پرچم مستطیل) قیمت در آستانه موج 3 بلندی دیده میشود. در تایم روزانه و هفتگی یک خط مقاومت داینامیک شکسته شده و پولبک به آن آستانه اتمام است.

                  غیر از تکنیکال کلاسیک عالی، سیگنالهای حجمی و جریان نقدینگی هوشمند به سهم در بعد تکنیکال محاسباتی فعال تر شده و یک رالی سنگین در سهم با هدف حداقلی حدود 950 و مقاومت مهم 520 تا 530 (در زمان متناسب) را نشان میدهد. با این شواهد متعدد، کندل جولای 2019 برای این نماد میتواند افزایشی و بلند باشد:

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط Spinoza نمایش پست ها


                    ** توضیحات تکمیلی و چارت مربوط به پست بالا و هشدار رالی در کلیت بازار بورس با توجه بیشتر به نمادهای کوچک:


                    شاخص کل هموزن،
                    هفتگی 97/11/26:

                    میانگینهای بازار تمایل به تکرار گذشته خود با اولویت باکسهای زمانی نزدیک تر را دارند. سیگنالهای قوی تکنیکال محاسباتی در بعد حجم و قیمت برای آغاز یک رالی جدید در کلیت بازار و با توجه بیشتر به نمادهای کوچک (به دلیل انحراف بین شاخص کل و شاخص کل هموزن)، در حال تکمیل است. علاوه بر این شاهد هستیم چارت کلاسیک شاخص هموزن نیز بعد از واگرایی موفق اخیر و تغییر روند به صعودی (قرمز) ، در حال تکرار جالب توجه باکس قیمت زمان (سبز) قبل از رالی تابستان امسال است. شاخص جریان نقدینگی نیز صعودی شده و پس از شکست سطح مهم 50 در حال تکمیل پولبک به آن است. * با توجه به شواهد متعدد، رالی شارپ بیشتر گروههای صنعت بازار بورس به ویژه نمادهای کوچک و بنیادی، با هدف حداقل 55000 واحد طی 2 تا 4 هفته آینده میتواند آغاز شود:


                    نوشته اصلی توسط Spinoza نمایش پست ها
                    خوب دوستان عزیز در این موج 3 بازار (رالی دوم) فرق بین شاخص کل و شاخص کل "هموزن" را ببینید و این که چرا قدرت موج صعودی فعلی در نمادهای کوچک به ویژه گروه قند و شکر و مواد دارویی تا این حد بیشتر از سایر نقاط بازار است.
                    همانطور که بارها و اخیرا در پستهای بهمن و اسفند 97 تاکید کردم دراین رالی که روی فیبوهای زمانی مورد انتظار و بعد از باکس قیمت/زمان مشابه رالی قبلی آغاز شد،
                    نقدینگی به شکل سنگین و بسیار هوشمندانه تر، در حال خرید سهام کوچک و با پتانسیل بنیادی بازار است که از رکود تورمی و مشکل فروش در امان است.

                    برای همین خریدهای انتخابی تر و توجه به سهام کوچک به روشنی میبینید که شاخص کل هموزن (نسبت به شاخص کل) هم شیب صعودی بیشتری دارد، با درصد رشد بیشتر، زودتر پیک قبلی خود را رد کرده است و همچنین شانس واگرایی منفی کمتری دارد.

                    در دو چارت بروز شده زیر به ترتیب هر دو شاخص را ببینید:

                    شاخص کل هفتگی 98/01/24: شاخص کل نسبت به شاخص کل هموزن با کمی تاخیر فاز رشد خود را آغاز کرده و هنوز از پیک قبلی 197000 واحد، عبور نکرده است. این نکته مهم در رالی دوم و بزرگ بازار، توجه جریان نقدینگی به نمادهای کوچک و با پتانسیل بنیادی را نشان میدهد که علاوه بر جبران تورمی، شانس رشد سودزایی بنیادین را دارا هستند. همچنین با رشد متناسب تر اندیکاتورهای مختلف، شانس واگرایی منفی در شاخص هموزن پایین تر به نظر میرسد:








                    نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4520419, member: 49249


                    آپدیت شاخص کل هموزن هفتگی و لگاریتمی 98/03/17:

                    رالی در جریان بازار با تمرکز بر نمادهای کوچک و بنیادین به تارگت اولیه یا اولین مقاومت مهم در حدود 55000 واحد نزدیک میشود. با توجه به:

                    1- عبور از مقاومت زمانی مهم (پروجکشن زمانی %100 در نزدیکی اکسنشن %62)
                    2- شکست مقاوتهای حجمی در بعد تکنیکال محاسباتی،
                    3- رشد متناسب کلیه اندیکاتورها (نداشتن اخطار واگرایی منفی)،


                    احتمال عبور بیشتر از احتمال تغییر روند به نزولی به نظر میرسد. اما سهامداران کوتاه تا میان مدت نیاز به پایش معاملات دو سه هفته آینده را دارند. برای شاخص کل هموزن در صورت شکست این سطح (تارگت یا مقاومت) ، سطح 88000 واحد با صرف زمان متناسب در دسترس است:







                    آپدیت شاخص کل هموزن - لگاریتمی و هفتگی، 98/04/08:
                    شاخص کل هموزن که بیشتر نمادهای کوچک بازار را نمایندگی میکند، به زیبایی در فوق چنگال 50 درصد خود در مقیاس لگاریتمی و از ماژورهای اخیر همچنان پیش میرود. بعد از واکنش به خط میانی در اکسپنشن قیمتی دو سوم یا 67 درصد، در سقف اصلی چنگال برابر با پروجکشن قیمتی 100 درصد و طبق انتظار قبلی (پست و چارتهای فوق) تارگت حداقلی 55000 واحد را برای خود محقق کرده است (دایره های قرمز).

                    ** به نظر میرسد شاخص هموزن در دو هفته اخیر با حفظ فشار خرید روی نمادهای کوچک (سطح بالای شاخص نیرو)، در بالای این سطح (55000 واحد) دچار "ایستایی تحکیمی" در بعد قیمت نیز شده است (خطوط سبز) و اگر تا یکی دو کندل آینده به سمت خط میانی باز نگردد، در مرحله بعدی تا پروجکشن قیمتی 112 تا 127 درصد (حدود 67000 واحد) میتواند پیشروی کند:

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4595719, member: 49249

                      * دوستان
                      وبیمه یکی از طولانی ترین و پیچیده ترین اصلاح های بازار را پشت سر گذاشته و به خوبی پالایش شده است. از طرفی در گروه رو به رشد بیمه، بیشترین فاصله با پیک سال گذشته خود دارد و با اوضاع خوب تکنیکال ارزش بررسی را دارد:

                      با توجه به چارت کلاسیک و همچنین سیگنالهای حجمی و نقدینگی هوشمند، به نظر میرسد موج صعودی جدید وبیمه، به مانند چند ماه گذشته اصلاحی در روند نزولی نبوده و ابتدای یک موج صعودی قابل توجه باشد.



                      سلام و شب بخیر دوستان، چنانکه قبلا عرض شد
                      وبیمه از معدود نمادهای جامانده بورس تهران در گروهی رو به رشد است که از دو سه ماه قبل از تصویب افزایش سرمایه از منبع سود انباشته! و آورده و با داشتن داراییهای بالا، ورود جریان نقدینگی هوشمند را نشان میداد و اخیرا نیز حرکت صعودی را آغاز کرده است که بنا به دلایل زیر میتواند گام بلندی باشد.

                      وبیمه هفتگی و لگاریتمی 98/06/24 :
                      وبیمه از معدود نمادهای جامانده بورس تهران است و گویا هدف 1414 با بازدهی حدود 100 درصد از نقطه فعلی را نشانه گرفته است:
                      1- ادامه روند صعودی خصوصا به این دلیل که قیمت از رتریس فیبوی 78.6 گام 2 تا 3 عبور کرده (فلش و دایره سبز) و نشان میدهد حرکت اخیر، یک روند صعودی جدید بوده و نمیتواند یک اصلاح صعودی برای نزول 2 تا 3 (قرمز) باشد.2- اسیلاتور مکدی از پیک سال جاری خود عبور کرده و استوکاستیکها ایستایی خوبی را نشان میدهند. 3- قیمت در حال حاضر در تایم روزانه (پرچم مستطیل) و هفتگی در حال ساخت الگوهای تحکیمی روی مقاومت زمانی حال حاضر (آبی) است. 4- افزایش شیب صعود در گام c تا d (نسبت به a تا b) بیشتر بودن قدرت خریداران نسبت به فروشندگان را نشان میدهد.

                      نهایتا ورود به سهم با حد ضرر 695 کم ریسک و با پتانسیل بازدهی بالا به نطر میرسد:

                      ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 09-16-2019, 01:05 AM

                      نظر


                      • گروه دنیته در زمینه تولید لوازم خانگی آشپزخانه از جمله اجاق گاز صفحه ای فعالیت می‌کند. این مجموعه توانسته است تا با استفاده از کادری مجرب، تولید محصولاتی با کیفیت و مطابق با طراحی روز دنیا رضایت کامل مشتریان را جلب نماید. هدف گروه دنیته بالا بردن سطح کیفیت هموطنان عزیز با استفاده از طراحی با کیفیت، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مونتاژ با کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای ایرانی با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

                        نظر

                        پردازش ...
                        X