اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

معاملات سهامهای امریکایی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #31
    نوشته اصلی توسط hoseintaheri نمایش پست ها
    با سلام
    بنده قصد ترید روی سهامهای خارجی از قبیل بازار بورس نیویورک یا سهامهای اسیایی مخصوصا چینی را دارم . لازم به ذکر است بنده روی بازارهای مالی تسلط کامل دارم و تازه کار نیستم . اما مشکل اینجاست که بخاطر تحریمها در حالت عادی چنین چیزی میسر نیست مگر اینکه تحریمها را دور بزنیم . حالا سوال من ا اعضای انجمن این هست که ایا کسی رو میشناسند که چنین کاری کرده باشه و تحریمها رو دور زده باشه . هدف من بازار ف ا ر ک س نیست . بروکرهای زیادی هستند که ف ا ر ک س را برای ایران ارايه میدهند ولی سهام را به ایران نمیدهند . یه ویندزور هست که اون هم 13 تا سهام رو بیشتر ارايه نمیده . حالا ما برای اینکه تحریمها رو دور بزنیم و سهام معامله کنیم 2 مشکل داریم : 1-نقل و انتقالات پول 2-ارايه مدارکی دال بر سکونت و اقامت ما در کشوری بغیر از ایران

    خودم تحقیقات زیادی کرذم و به نتایجی هم رسیدم ولی میخواهم ببینم اگر کسی تو این سایت هست که چنین کاری کرده باشه تجربه اش رو با ما در میان بگذارد یا اگر کسی رو خارج از محیط این فروم میشناسید که چنین کاری کرده باشه تجربه اش رو در میون بذاره .
    و اما نتایج تحقیقات خودم :

    بعد از بالا و پایینهای فراوان به این نتیجه رسیدیم که میتونیم مستر کارت متصل به یک بانک مثلا اذربایجانی تهیه کنیم تا اینجا مشکل شماره 1 حل هست
    اما برای حل مشکل شماره 2 یکی از موسساتی که در زمینه ی مهاجرت کار میکنه میگه میتونه مدارکی دال بر سکونت ما در ترکیه فراهم کنه ( در مورد آذربایجان این تحقیق رو انجام ندادم ) .
    اما اینجا چند تا سوال وجود داره : بروکر میتونه بفهمه و اصلا تحقیق میکنه ببینه این حسابی که تو اذربایجان هست متعلق به یک فرد با ادرس ایرانی هست یا خیر ؟ 2-برای بروکر این شبهه بوجود نمیاد که چرا بانک در اذربایجان هست و محل سکونت ترکیه هست و پاسپورت ایرانی ؟ ( البته با پاسپورت ایرانی مشکلی ندارند ) . یا اینکه این سوالات و تردیدها زاییده ی ذهن شکاک من هست و اصلا بروکر در این حد مته به خشخاش نمیذاره که بخاد همه چیز رو اعتبار سنجی کنه و کاراگاه بازی در بیاره ؟

    خب نظر دوستان چی هست ؟
    سلام
    دو نوع معامله در بازار سهام داریم
    اولی شما باید مانند بورس ایران کد سهامداری داشته باشی و سهام را بخری
    نوع دومش که اکثر بروکر های بازارمالی جهانی هم ارائه می دهند cfd است.
    به نظرم شما در مورد cfd تحقیق کن.
    Fxtm مثلا 200 تا سهم cfd داره و می تونید معامله کنید
    روبو بازارمالی جهانی داره پی سی ام را نمی دونم ولی قبلا نداشت
    احتیاجی به اقامت هم نداره.
    ویرایش توسط EhsanSh : https://www.traderha.com/member/18732-ehsansh در ساعت 04-12-2019, 05:07 AM
    ابتدا شما را نادیده می گیرند ،سپس به شما می خندند،بعد با شما می جنگند وسرانجام شما پیروز خواهید شد !!!

    نظر


    • #32
      نوشته اصلی توسط EhsanSh نمایش پست ها
      سلام
      دو نوع معامله در بازار سهام داریم
      اولی شما باید مانند بورس ایران کد سهامداری داشته باشی و سهام را بخری
      نوع دومش که اکثر بروکر های بازارمالی جهانی هم ارائه می دهند cfd است.
      به نظرم شما در مورد cfd تحقیق کن.
      Fxtm مثلا 200 تا سهم cfd داره و می تونید معامله کنید
      روبو بازارمالی جهانی داره پی سی ام را نمی دونم ولی قبلا نداشت
      احتیاجی به اقامت هم نداره.

      بله مسلما در شرایط فعلی فقط میتونیم روی cfd سهام کار کنیم ولی اگر میشد مالک سهام بشیم خیلی عالی بود خصوصا که سواپ روی cfd بالاست و در دراز مدت نمیصرفه
      ویرایش توسط hoseintaheri : https://www.traderha.com/member/6301-hoseintaheri در ساعت 05-01-2019, 12:33 PM

      نظر

      پردازش ...
      X