اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

بهترین آموزشگاه آموزش آنلاین بورس چیست؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • بهترین آموزشگاه آموزش آنلاین بورس چیست؟

    شاید شما هم فردی علاقه‌مند بازار بورس تهران هستید و به دنبال یک آموزشگاه مناسب برای آموزش آنلاین بورس هستید. در این صورت آکادمی حامی سرمایه این‌جاست تا با یک دوره جامع بورس، راه درست کسب سود از بورس تهران را به شما آموزش دهد و در تتا انتهای مسیر همراه شما باشد!

    در تمام بازارهای مالی همواره یک عده برنده و بازنده وجود دارند، اما نکته قابل توجه این است که همواره تعداد افرادی که از بازار سود می‌کنند بسیار کمتر از بازندگان بازار است. اما دلیل این امر چیست؟ چه تفاوتی بین این دو گروه وجود دارد؟ در پاسخ می‌توان گفت نکته اصلی در سطح دانش و آگاهی آن‌هاست که تفاوت میانشان را مشخص می‌کند.

    در هر بازاری، از جمله بازار بورس ایران، تعداد زیادی از مردم تنها بر اساس افسانه‌هایی که شنیده‌اند وارد بازار می‌شوند و با اتکا به دانش دیگران و بدون هیچ تحلیل شخصی، نمادهای مختلف را در بازار خرید و فروش می‌کنند؛ نتیجه چنین رفتاری، چیزی جز ضرر و زیان و از بین رفتن سرمایه آن‌ها نیست. احتمالا شما هم با ما موافق هستید و به همین علت اینجا حضور دارید! آکادمی حامی سرمایه با برگزاری دوره‌ی آموزش آنلاین بورس، این‌جاست تا شما را در مسیر پیوستن به جمع برندگان بازار بورس همراهی کند.

    دوره‌ی پیش رو یک دوره‌ی کامل آموزش آنلاین بورس است که نتیجه‌ی سال‌ها تجربه و فعالیت آکادمی حامی سرمایه و اساتید مجرب آن در این زمینه می‌باشد. آکادمی حامی سرمایه تاکنون بیش از 50 دوره آموزش بورس برگزار کرده و یکی از بهترین آکادمی‌های آموزش آنلاین بورس و آموزش آنلاین ارز دیجیتال می‌باشد. کسب رضایت 98درصدی با نظرسنجی از بیش از 1000 دانشجو، افتخار حامی سرمایه و انگیزه‌ی ما برای ادامه این مسیر است در دوره آموزش آنلاین بورس حامی سرمایه چه می‌آموزید؟

    شما در این دوره آنلاین، صفر تا صد بازار بورس را یاد می‌گیرید و پس از آن می‌توانید به تحلیل بازار و خرید و فروش نمادها بپردازید. در طی این دوره ابتدا تحلیل بنیادی و مسائل پیرامون آن‌را یاد می‌گیرید و پس از آن نیز بر تحلیل تکنیکال، مدیریت سرمایه و تابلو خوانی و رفتارشناسی بازار سهام مسلط خواهید شد. در پایین این صفحه می‌توانید لیست جلسات این دوره را به همراه جزئیات کامل مباحث، مشاهده کنید. چرا باید در این دوره شرکت کرد؟

    چنانچه گفتیم، شما با شرکت در این دوره صفر تا صد مباحث تحلیل بنیادی و تکنیکال، مدیریت سرمایه، تابلو خوانی و رفتار شناسی بازار را یاد می‌گیرید. تحلیل بنیادی به شما کمک خواهد کرد تا در بازار بورس نمادهای با پتانسیل بالا که قابلیت سوددهی بیش از صد درصدی را دارند کشف کنید، ارزش واقعی سهام را پیدا کنید و از شایعات بازار بورس در امان باشید. با علم تحلیل تکنیکال امکان تشخیص نقاط مناسب برای ورود و خروج از نماد وجود دارد. یادگیری علم مدیریت سرمایه افراد را از گرفتن تصمیمات احساسی باز می‎‌دارد. تمامی این موارد به شما برای تبدیل شدن به یک معامله‌گر حرفه‌ای کمک خواهد کرد و منجر به کسب درآمد شما از بازار بورس خواهد شد.

    تمامی موارد نام‌برده در دوره آموزش آنلاین بورس حامی سرمایه تدریس می‌شوند و کمتر دوره‌ای پیدا می‌کنید که این حجم از اطلاعات را در یک دوره به ما ارائه کند. بنابراین این دوره یکی از بهترین دوره‌های آموزش بورس است که می‌توانید شرکت کنید. پیش نیازهای شرکت در دوره آموزش آنلاین بورس

    برای شروع این دوره، داشتن یک لپ تاپ و توانایی جستجو در اینترنت کافی است و به هیچ دانش قبلی احتیاج نخواهید داشت. البته داشتن انگیزه لازم برای یادگیری مفاهیم و انجام تمارین عملی نیز پیش از حضور در دوره الزامی است!
پردازش ...
X