اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

5 ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری در سال 2021 

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • 5 ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری در سال 2021 

    آیا در حال حاضر ارز دیجیتال دارید؟ اگر نه، حتماً به فکر خرید مقداری از این ارزها باشید، چون احتمال دارد ارزش آنها در 5 تا 10 سال آینده سر به فلک بکشد. در حالی‌که اقتصاد جهانی شروع به پذیرفتن آن به عنوان یک ارز واقعی کرده است، قیمت آن راهی جز بالا رفتن ندارد. بازار ارزهای دیجیتال یکی از بزرگترین بخش‌های سرمایه گذاری در حال رشد در چند تبدیل شده است به¬طوری که ارزش توکن‌های رمزنگاری شده بسیار سریعتر از سهام شرکت¬ها افزایش می‌یابد و بسیاری از افراد آنها را به سهام شرکت‌ها ترجیح می‌دهند. در این مقاله 5 ارز دیجیتال برتر برای خرید وسرمایه گذاری را معرفی کرده ایم.

    5 ارز دیجیتال برتر که همه باید داشته باشند
    در حال حاضر، بیش از هزار ارز دیجیتال مختلف در بازار وجود دارد و اگرچه «سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال» توصیه خوبی است، اما «سرمایه گذاری در اولین ارز دیجیتال که با آن روبرو می‌شوید» اصلاً پیشنهاد خوبی نیست. فقط تعداد محدودی از ارزهای دیجیتال شایان سرمایه‌گذاری هستند.
    بیت‌کوین
    بیت‌کوین رایج‌ترین و بزرگ‌ترین ارز دیجیتال است. محبوبیت بیت‌کوین به تنهایی به عنوان یک محافظ در برابر تغییرات بازار عمل می‌کند. علاقه‌ی دائمی به بیت‌کوین وجود دارد و سابقه‌ی قیمتی آن کافی است تا بسیاری از سرمایه‌گذاران را با امید صعود قیمت مجاب به پیوستن به بازار کند. اگرچه پیش‌بینی کردن بازار غیرممکن است، اما انتظار می‌رود قیمت بیت‌کوین در سال جدید همچنان افزایش یابد. صرافی رمزینکس بستری امن برای خرید بیت کوین و اطلاع از قیمت بیت-کوین است.

    اتریوم
    اتریوم بعد از بیت‌کوین دومین ارزدیجیتال شناخته‌شده در جهان است. برخلاف بیت‌کوین، اتریوم چیزی فراتر از یک ارزدیجیتال است. بلاکچین اتریوم یک قرارداد هوشمند و بستر توسعه است که در حال حاضر به عنوان پایه‌ای برای چندین اپلیکیشن توزیع‌شده‌ی موفق در بازار عمل می‌کند. این بلاک‌چین، ارز دیجیتال اتریوم را در موقعیت جالبی قرار می‌دهد، زیرا اتریوم یکی از توکن‌های قدیمی ‌است که استفاده از آن تنها در «ارز» بودن خلاصه نمی‌شود بنابراین بعید به نظر می‌رسد بلاک‌چین اتریوم یا توکن‌های آن یک شبه ناپدید شود و انتظار می‌رود روز به روز بر استفاده‌کنندگان از خدمات این بلاک‌چین افزوده شود. بنابراین گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری می¬باشد.
    ریپل
    ریپل بجای تلاش برای ابداع مجدد چرخ یا تسخیر یک بازار جدید، رویکرد متفاوتی نسبت به مشکلی دارد که بیت‌کوین سعی در حل آن داشت؛ یعنی ارسال و دریافت پول در سراسر دنیا به صورت آنی و بدون کارمزد یا با کارمزد بسیار کم. درواقع استراتژی خاص ریپل (که شامل شکست‌ دادن بانک‌ها و موسسات مالی در بازی انتقال پول است) خود را به عنوان جایگزینی برای روش قدیمی، کند و گران‌قیمت انتقال پول در قرن بیست و یکم معرفی کرده است وبلاکچین ریپل به یک شبکه‌ی بین بانکی برای ارسال و دریافت مستقیم پول بین موسسات تبدیل شده است. به این دلیل انتظار می‌رود قیمت ریپل با گذشت زمان رشد زیادی داشته باشد. ازین رو یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری ریپل می¬باشد.

    لایت‌کوین
    لایت‌کوین یکی از معدود آلت‌کوین‌های مبتنی بر بیت‌کوین و احتمالاً موفق‌ترین آن‌ها است. آلت‌کوین‌ها، ارزهای دیجیتالی هستند که از کد پایه مشابه بیت‌کوین استفاده می‌کنند و هدف از ایجاد آنها حل کردن یک یا دو مشکل بزرگ بیت‌کوین مانند مقیاس‌پذیری یا مسائل امنیتی است. بیشتر آلت‌کوین‌های مبتنی بر بیت‌کوین از نوسانات قیمت بیت‌کوین پیروی می‌کنند، یعنی همانند بیت‌کوین بالا و پایین می‌شوند. به همین دلیل انتظار می‌رود قیمت لایت‌کوین، همانند بیت‌کوین، در ادامه‌ی سال افزایش یابد، و حتی اگر کاهش یابد، بعید است که ارزش آن کاهش چشمگیری داشته باشد. این امر باعث شده لایت‌کوین در حال حاضر یکی از مطمئن‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در بازار باشد.
    بایننس کوین
    بایننس‌ کوین متفاوت¬ترین ارز دیجیتال معرفی شده در این مقاله می¬باشد. اول بخاطر اینکه این کوین جدیدترین توکن در میان ارزهای دیجیتال است و فقط دو سال است که در بازار حضور دارد. دوماً، برخلاف سایر توکن¬ها که توسط گروهی از توسعه¬دهندگان ساخته شده‌اند و سعی در حل مشکلات خاص داشتند، بایننس¬کوین توسط یک صرافی ارز دیجیتال یعنی بایننس ارائه شده است. بایننس در حال حاضر بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان است، بنابراین بعید به نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک اتفاق تلخی برای توکن بایننس بیفتد، اما بهتر است همیشه در جریان اتفاقات جدید و اخبار این توکن باشید.
    چگونه ارز دیجیتال بخریم؟
    صرافی¬های زیادی در چند سال اخیر شروع به کار در زمینه خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال کرده¬اند. صرافی که انتخاب می¬کنید در وهله اول باید معتبر باشد، سابقه چند ساله در این خصوص داشته باشد و طیف گسترده¬ای از ارزهای دیجیتال را پوشش دهد. صرافی رمزینکس به عنوان یکی از قدیمی¬ترین¬ها در این بازار است و با توجه به خدمات کاملی که ارائه می¬دهد، می¬تواند یکی از بهترین گزینه¬ها برای طیف¬های مختلف باشد. همچنین دسترسی به اپلیکیشن اختصاصی معامله در بازار ارزهای دیجیتال را در هر مکان و زمان ممکن می¬سازد.

  • #2
    1. ریپل (XRP): ارز پر حاشیه

    ریپل در اواخر سال ۲۰۲۰ و اوایل سال ۲۰۲۱ سر و صدا های زیادی کرد. شکایت های مختلف مراجع نظارتی باعث کاهش اعتماد این ارز بین مردم و همچنین افت قیمت ناگهانی آن باعث از بین رفتن بسیاری از سرمایه های بزرگ کاربران شبکه ریپل شد. چند روز پیش دادگاه ریپل تشکیل شد و ریپل دلایل قدرتمندی برای ارائه دادن داشت. مرحله اول دادگاه ریپل با موفقیت انجام شد و پس از آن افزایش ۲۰ درصدی قیمت ریپل را شاهد بودیم.

    ریپل شبکه ای بسیار قدرتمند می باشد و در عقیده من اتهامات دولت های مختلف از این ارز برداشته خواهد شد. فاندامنتال در بسیاری از شرایط حرف اول را در مارکت کریپتو می زند. اما چارت ریپل و تحلیل من از آن شاید برای شما کمی نعجب آور باشد:


    2- اتریوم: شاهکاری از ویتالیک بوترین

    در سال ۲۰۱۴ ویتالیک بوترین رسما آغاز توسعه اتریوم را اعلام کرد. جوانی که به فکر دنیایی غیر متمرکز بود و به هدف خود رسید. اتریوم ارزی می باشد که هزاران توکن بر روی شبکه بلاکچین آن سوار می باشند و این یعنی آینده درخشان.

    شبکه ERC_20، شبکه بلاکچین متعلق به اتریوم می باشد و دنیای فراوانی از آلت کوین ها بر روی این بستر فعالیت می کنند.

    اتریوم از زمان به وجود آمدن همچون بیت کوین رشد چشمگیری داشته است.

    در زمان عرضه قیمت هر اتریوم ۳۰ سنت بود! امروز قیمت اتریوم ۲۰۰۰ دلار می باشد!

    ۷ هزار برابر افزایش قیمت در طی ۷ سال. سالیانه هزار برابر افزایش قیمت!

    اما اگر فکر می کنید این اعداد بیشتر از این نمی شوند هنوز با دنیای ارز های دیجیتالی آشنا نیستید.
    3. پولکادات (DOT): رقیب اصلی اتریوم


    پولکادات که با نماد اختصاری DOT نمایش داده می شود یکی از اصلی ترین رقیب های اتریوم می باشد. هدف اصلی این ارز برطرف کردن مشکلات بلاکچین اتریوم از جمله کندی شبکه و کارمزد های بالا می باشد. در واقع دات به دنبال حل کردن مشکلات بلاکچینی م باشد که خود آن دنبال حل کردن مشکلات دنیاست!

    پولکادات نیز از آن دسته ارز های می باشد که در این مقاله از آن ها خیلی خواهید شنید: ارز هایی با بلاکچین های مقیاس پذیر.

    پیشنهاد می کنم برای درک بهتر این موضوع مقاله مقیاس پذیری بلاکچین را در سایت رسمی آکادمی ایران ریچ مطالعه کنید.

    پولکادات همان نسل سوم استفاده از بلاکچین می باشد که هر روز، استفاده و سرعت فوق العاده این شبکه را به رخ کاربران خود می کشد.

    دکتر گوین وود (Gavin Wood)، پیتر چابن (Peter Czaban) و رابرت هابرمایر (Robert Habermeier) سه تن از بنیان‌گذاران اصلی پولکادات هستند.

    این ارز در سال ۲۰۲۰ به طور رسمی فعالیت شبکه خود را شروع کرد. به محض لیست شدن این ارز در Coinmarketcap قیمت آن ۴ دلار بود.

    در حال حاضر پس از گذشت یک سال قیمت این ارز ۱۰ برابر افزایش قیمت داشته است و در حال حاضر قیمت این ارز حدود ۴۰ دلار می باشد.

    جالب ترین نکته این است که این ارز در ۳ ماهه گذشته نیز در حدود ۴ دلار معامله می شد.
    4. ترون (TRX): انقلابی با شبکه بلاکچین TRC_20


    رسیدیم به رمز ارز ترون. ترون از آن دسته ارز هایی می باشد که در ابتدا در شبکه بلاکچین اتریوم یا همان ERC_20 به وجود آمد.

    اما پس از گذشت اندکی زمان انقلابی در شبکه ترون رخ داد. شبکه ای با پردازش بیش از ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه! بدون هزینه تراکنش برای بسیاری از ارز ها! سرعت موشکی شبکه!

    بله. رمز ارز ترون آنقدر کارمزد کمی از کاربران خود دریافت می کند که شاید شما متوجه آن هم نشوید.

    سرعت این شبکه به قدری بالاست که شاید پس از تایید تراکنش نیاز به یک نفس عمیق هم برای تکمیل شدن آن نداشته باشید.

    آینده از آن سرعت و کارمزد کم می باشد و ترکیب این دو کلمه یعنی ترون. بلاکچین مقیاس پذیر

    نکته جالب اینجاست که همانطور که گفتم قرار است در این مقاله صد ها بار کلمه بلاکچین مقیاس پذیر به گوش شما بخورد.

    ترون نیز جزو ارز هایی با بلاکچین مقیاس پذیر می باشد و اطمینان می دهم که این ارز ها در آینده ای نه چندان دور سرو صدای بزرگی به پا خواهند انداخت.

    نگاهی به نمودار این ارز از ابتدا تا به امروز بیاندازید:
    ترون در سال ۲۰۱۷ با قیمت ۰.۰۰۱۹ دلار در کوین مارکت کپ لیست شد. همانطور که مشاهده می کنید، اوایل ورود این ارز به دنیای دیجیتالی رشد چشمگیری در آن رخ داد و قیمت آن به یک باره از ۰.۰۰۱۹ به ۰.۱۹ دلار رسید!

    ۱۰۰ برابر شدن قیمت در سال های اول عرصه به بازار!

    اما پس از آن نزول طولانی مدتی را تجربه کرد و تا به امروز به بالاترین قیمتی که در سال ۲۰۱۸ ثبت کرد، دست نیافته است.

    پس یکی از تاکید های من به روی ارز ترون به دلیل جا ماندن این ارز در این بازار صعودی می باشد. قیمت حال حاضر این ارز ۰.۰۵۷ دلار می باشد.

    هدف من برای ارز ترون در سال ۲۰۲۱:
    • ✅ رسیدن به سقف تاریخی خود یعنی ۰.۱۹ دلار
    • ✅ احتمال ورود به کانال ۰.۵ دلاری در طولانی مدت
    5. کاردانو (ADA): دومین رقیب اتریوم


    همانطور که اشاره شده، پرچم رهبری تمامی آلت کوین ها در دست اتریوم می باشد. آدا نیز یکی از ارز هایی می باشد که در شبکه کاردانو فعالیت می کند و در سال پروژه آن توسط یکی از ۳ محقق بلاکچین اتریوم کلید خورد.

    این ارز دیجیتالی تعدای محدود دارد و ۴۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ واحد از آن تولید خواهد شد.

    در ۲ اکتبر ۲۰۱۷ آدا با قیمت هر واحد ۰.۰۲ دلار در صرافی بیترکس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال آن زمان عرضه شد و خیلی زود جهش خود را آغاز کرد.

    در ۴ ژانویه ۲۰۱۸ کاردانو با ۶,۰۰۰ درصد افزایش نسبت به قیمت اولیه خود، به بالاترین قیمت تاریخش یعنی ۱.۲۲ دلار رسید.

    نگاهی به نمودار کلی این ارز از ابتدا تا به امروز بیاندازید:
    همانطور که مشاهده می کنید این ارز سال ها در حال رنج زدن بوده است خبر خوب اینجاست که چند روز است که روند افزایشی خود را شروع کرده است.

    قیمت کنونی این ارز ۱.۰۶ دلار می باشد و پس از نزدیک به ۳ سال برای رسیدن به سقف تاریخی خودش یورش برده است.

    هدف های من برای ارز کاردانو در بلند مدت:
    • ✅ ۲.۵ دلار
    • ✅ ۵.۸ دلار
    • ✅ قیمت تاریخی ۱۰ دلاری!

    منبع سایت ایران ریچ



    نظر

    پردازش ...
    X